poniedziałek, 26 sierpnia 2013

The Versatile Blogger :**

Zostałyśmy nominowane przez : http://somethingformyheart.blogspot.com/  !!!   
Dziękujemy z całego serduszka, że nas wybrano! :) To fajnie i miło jak ktoś docenia twoją pracę i wysiłek... :*



Z każdym dniem jest coraz więcej wyświetleń (co Nas bardzooo cieszy♥), komentarzy i czytających. 
Bardzo nam to pomaga i motywuje do dalszej pracy. :)



Zasady The Versatile Blogger Award :
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę .
2. Dziękuje za nominację .
3. Ujawnia 7 faktów o sobie .
4. Nominuje 10 blogów .
5. Informuje o nominacji blogi nominowane .







A teraz 7 faktów o nas!! ♥

PATI:
1. Mam 15 lat.
2. Mam rodzinę w NY :)
3. Nienawidzę The Wanted ( przepraszam, jeżeli kogoś uraziłam)
4. Nie lubię o sobie pisać.
5. Mam najlepszą przyjaciółkę na świecie(VICKY♥), jakbym tak o niej pisała, i wgl. byście się popłakali :) 
6. Mam niebieskie oczka! *.*
7. Kiedy jestem zmęczona mogę zasnąć nawet przy głośnej muzyce, która leci z słuchawek :)


VICKY:
1. Mam 15 lat.
2. Mam rodzinę w Londynieeeee!! :****
3. MOJĄ NAAAAAAAAAJLEPSZĄ SIOSTRĄ NA ŚWIECIE JEST PATI ♥♥♥♥ KTÓRĄ BARDZO KOCHAM I POZDRAWIAM! :* ☺
4. NIE CIERPIE TW!!!!!(nie chce nikogo urazić) :*
5. MUZYKA JEST DLA MNIE WSZYSTKIM!!SŁUCHAM JĄ OLL DEEJJ, OLL NAAAAJT !XDD  PRAWIE CODZIENNIE ZASYPIAM ZE SŁUCHAWKAMI :)
6. NIE NAWIDZE O SOBIE PISAĆ, A TYM BARDZIEJ MÓWIĆ.. :P
7. JESTEM WYSOKĄ, W SUMIE BLONDYNKĄ(ZROBIŁAM SOBIE OMBRE, SORRY NIE WIEM JAK SIĘ PISZE :)) O BRĄZOWYCH OCZACH.



NOMINOWANE BLOGI !! :*:

jeszcze RAZ BAAARDZO DZIĘKUJEMY!! ♥ ♥ ☺ ☻

Brak komentarzy: