piątek, 30 sierpnia 2013

HAPPY B-DAY LIAM!!!! ♥♥




RADA VICKY:
JEŚLI KTOŚ CHCE SIĘ BARDZIEJ WZRUSZYĆ PRZED NASZYMI ŻYCZENIAMI TO WŁĄCZCIE SOBIE JAKĄŚ SMUTNĄ PIOSENKĘ NP:






Życzenia od PATI! ♥

Gdybym tylko wiedziała, czego mam mu życzyć, czego mu potrzeba.. 
W dniu jego 20-stych już urodzin, pragnę mu chyba tylko bardzo podziękować za WSZYSTKO. 
Za wszystkie jego wybory jakich dokonał, aby znaleźć się tam gdzie teraz jest, za spełnienie swoich marzeń, za to, że stał się ogromnie wielką i ważną częścią mojego życia, za swoją delikatną naturę, za jego wady i zalety, za jego poczucie humoru, za jego miłość, za jego talent, za jego każdą część życia naprawdę, za wszystko i jeszcze więcej.. ale chyba najbardziej za jego najszczerszy w świecie uśmiech!! :) 
Mimo tego, że nie jest mu czasem łatwo <wiadomo, sława robi swoje>, nikomu nie jest.. on zawsze dziękuję za nasze wsparcie i zawsze się uśmiecha i to jest takie piękne. Świadomość tego, że dajemy mu wiarę w dobro! :)  
Chcę życzyć mu jak najlepiej tylko mogę, bo jego szczęście ma wpływ na moje! Przeżywam z nim wiele i Kocham tak jak on mnie, całym sercem. Nie ważne, czy go kiedyś spotkam, zawsze będzie moim idolem.. bo jest z czego brać przykład. Bohater, każdego mojego dnia, każdej słabości i smutku. Jego uśmiech, szczęście wsparcie, wiara itd. daje siłę z wzajemnością  
Kocham Cię Liam, mimo tego, że nawet nie wiesz jak bardzo. 
Życzę Ci, by twoje życie było codziennie tak piękne jak moje.. dzięki m.in Tobie! Stu lat i jeszcze więcej, miłości której nigdy za wiele, nadziei na lepsze jutro, radości i przyjaciół, fanów na wieki, no i cudownej i wymarzonej przyszłości! Tak, tego pragnę.. spełniania się twoich marzeń, każdeeego dnia! :') 
#HappyBirthdayLiamOurDaddy xx
http://ziams.com/shwag --- xd :)

A teraz życzenia od VICKY!! ♥

Hmmmm....czego by Ci tu życzyć,skarbie.....sama nie wiem...
Chyba przede wszystkim zdrowia,bo to jest najważniejsze,po drugie cooooraz więcej WIERNYCH fanów!! ♥ Życzę Ci również tego, żeby układało Ci się w miłości oraz żebyś zawsze miał kogoś przy sobie...w tym wypadku Sophie :*
Życze Ci....znaczy WAM wielkiego szczęcia!!:)
Chciałam też  ŻYCZYĆ CI JESZCZE WIĘCEJ UŚMIECHU NA TWOJEJ PIĘKNEJ TWARZY!żebyś nigdy się nie zmieniał i wciąż pozostał tym samym,radosnym,ciepłym i miłym MĘŻCZYZNĄ ♥ 
NIE JESTEM DOBRA W PISANIU ŻYCZEŃ,ALE CHCIAŁAM JESZCZE TEŻ PODZIĘKOWAĆ LIASIOWI :*
ZA TO ŻE DZIĘKI NIEMU MÓJ ŚWIAT NIE JEST BEZBARWNY I SZARY TYLKO KOLOROWY!
ZA TO, ŻE GDY TYLKO PATRZE NA JEGO UŚMIECH TO ZAAAAWSZE POPRAWIA MI SIĘ HUMOR I PRZESTAJĘ PŁAKAĆ.
ZA TO, ŻE CZUJĘ SIĘ PIĘKNA DZIĘKI NIEMU.
NAUCZYŁ MNIE TEŻ, ŻE NIE MOŻNA SIĘ PODDAWAĆ I CIĄGLE PODĄŻAĆ ZA MARZENIAMI.
NAUCZYŁ MNIE, ABY MIEĆ DYSTANS DO SIEBIE I NIE ZMIENIAĆ SIĘ DLA NIKOGO.
TO ON JEST POWODEM MOJEGO UŚMIECHU....MOJEGO SZCZĘŚCIA....♥
POWODEM TEGO, ŻE JESTEM Z DNIA NA DZIEŃ CORAZ SILNIEJSZA.
LIAM JEST PIĘKNY NA ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZ <3 MA PIĘKNE I IDEALNE SERCE I OSOBOWOŚĆ,KTÓRĄ ZARAŻA INNYCH...
ZAWSZE TROSZCZYŁ SIĘ O NAS....O SWOICH FANÓW...
ZA KAŻDYM RAZEM GDY SŁYSZĘ JEGO GŁOS MAM GĘSIĄ SKÓRKĘ A NOGI JAK Z WATY...:*
JEGO UŚMIECH A PRZEDE WSZYSTKIM ON (JAK OCZYWIŚCIE CAŁE 1D) TRZYMAJĄ MNIE PRZY ŻYCIU...
BO JEGO SZCZĘŚCIE JEST MOIM SZCZĘŚCIEM. ♥
DOPÓKI ŻYJE,PRZYSIĘGAM, ŻE DO KOŃCA BĘDE GO KOCHAŁA, JAK RESZTĘ 1D :**
HAPPY 20TH  BIRTHDAY DADDYY DIRECTION....!!!!!!! :****
MAM NADZIEJĘ, ŻE JUŻ NIEDŁUGO...BYĆ MOŻE NA KONCERCIE W POLSCE,BĘDĘ MOGŁA SPOJRZEĆ CI GŁĘBOKO W OCZY I POWIEDZIEĆ TO WSZYSTKO.A POTEM PRZYTULIĆ I JUŻ NIGDY NIE PUŚCIĆ......!!I LOVE YOU LIAM :*!!!♥♥♥♥♥


WIĘC TO KONIEC MOJEJ DOŚĆ DŁUGIEJ PRZEMOWY I PRZEPRASZAM, JEŚLI WAS ZANUDZIŁAM :*

PISZCIE W KOMENTARZACH CZEGO WY ŻYCZYCIE LIAM'OWI <33

A I ŁAPCIE JESZCZE INNE PIĘKNE ŻYCZENIA,JEDNEJ DIRECTIONER :*:

"Znam cię już trzy lata - z telewizji, internetu i radia. Przez ten czas bardzo się zmieniłam, ty również. To piękne, że mogłam śledzić całą twoją drogę na szczyt list przebojów własnymi oczami. Widziałam jak się rozwijasz, jak się śmiejesz i jak radzisz sobie z własnym strachem. Dzisiaj jest kolejny dzień, ale już nie jesteś nastolatkiem. Masz dwadzieścia lat. Nie mogę znieść tego, że dorastasz tak szybko. Nie mogę cię przytulić, pocałować w policzek, złapać za rękę i podziękować za to, jak bardzo zmieniłeś moje życie, dlatego składam ci te życzenia. Wszystkiego najlepszego, dalszego spełniania marzeń, szczęśliwego związku z Sophią, powodzenia w karierze, dobrych stosunków z rodziną i zespołem. Czego tylko sobie zażyczysz dzisiaj. A ja będę na ciebie czekać w Polsce i mam nadzieję, że kiedyś cię spotkam i powiem, jak bardzo mi na tobie zależy, Liam. Kocham cię."


DUUUUUŻO FOTEK OD NAS :** ♥































NA KONIEC MACIE JESZCZE ODE MNIE (VICKY) PEŁEN KASTING LIASIA ♥♥♥


I JESZCZE KILKA INNYCH,PRZY KTÓRYCH NA PRAWDĘ SIĘ WZRUSZYŁAM... :**


w tym filmiku są skróty wszystkich występów 1D w x factorze po występy do dziś i nie tylko...KONIECZNIE TO ZOBACZCIE!! ♥♥♥♥♥






Aż się wzruszyłam.... <333 :'( PO PROSTU TO TAK SZYBKO ZLECIAŁO,A LIAŚ NIE JEST JUŻ NASTOLATKIEM I JAK NAPISAŁ HAZZA JEST JUŻ BARDZIEJ MĘSKI ♥

NO TO TYLE, KOŃCZE BO JESZCZE BARDZIEJ SIĘ ROZRYSCZE!HAHA. JESZCZE RAZ WSZYYYYYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ŻÓŁWIKU ♥ :*** !♫~VICKY

PRZYPOMINAM:  PISZCIE W KOMENTARZU ŻYCZENIA OD WAS :* xx

Brak komentarzy: