piątek, 5 lipca 2013

IMAGIFY :)

HEEEJ!
MAM DLA WAS DUUŻO ŚMIESZNYCH I CIEKAWYCH IMAGIFÓW WIĘC PROSZĘ O KOMENTY I CHCIAŁAM TEŻ POWIEDZIEĆ, ŻE JEŻELI KTOS CHCE OTRZYMAĆ TAKIE COŚ Z DEDYKACJĄ TO PROSZĘĘ PISZCIE W KOMENTARZACH !!!! <3

Na początek :*:



Ty: Skarbiee, jak wyglądam w tym nowym stroju kąpielowym?
Z:



Hazza: Mam ochotę na....
Ty: Pizze?
H: Nieee...

Ty: Frytki?
H: Niee, nie na to...

Ty: Hmmmm.....już wiem!!Na chipsy!!?
H: Hahaha, nie kotku..na to też nie...

Ty: Już nie wiem..poddaje się.Na co?
H: Mam ochotę NA CIEBIE!:*



Ty: Louuuu, znowu nie posprzątałeś!!
L: Zapomniałem, kotku...<w myślach:'Boże,zaczyna się...'>



Ty: Zayn, co będziemy dzisiaj robić?
Z: Nie wiem, może pooglądamy telewizje?
Ty: A może coś innego..?
Z: A ti, ti, ti ... :D



Wasza córka: Tatooo, co myślisz o mamusi?
N: Co ja myśle o mamusii?

Dziecko: Noooo
N:




H: [T.I] jestem najzabawniejszy, prawda?

Ty: Naaaajzabawniejszy...
H: I najseksowniejszy??

Ty: Najseksowniejszy....
H: A moje loki Cię kręcą?

Ty: Noo, powiedzmy...
H: Dzięki Ci Boże..



A to Lou, kiedy widzi jak jakiś chłopak Cię podrywa..:



Ty: Zaaaayn, widziałeś gdzieś moją nową, czerwoną szminkę?
Z: Nieeeeee...



Ty: Niall, jesteś taaki słodki.
N: No baa :)

Ty: I taaki skromny..
N:

Ty:....
*po chwili ciszy*
N: Jestem jeszcze inteligentny, przezabawny, uroczy i potrzebuje duuużo pieszczot...




Lou: Hazza, wczoraj słyszałem dziwne krzyki w twoim i [T.I] pokoju...
H: Ciekawe co dzisiaj polecają...:)



Ty: Kochaanie, czekaaaaam...!
Z: 




*Gdy spędzasz z Liamem wolny wieczór...:*

Kiedy nagle wasz spokój zakłóca Louis..
Lou: Widzieliście gdzieś moje marchewki??
Ty:



Ty: Awwww, Hazza zobacz jaki słodki kotek..
H: Kici, kici...
Kot:

*Po 10 minutach*
Ty: Matko..kochanie nic Ci nie jest?
H: To był szatan, a nie kot!!




*Jesteś z Niall'em na plaży i ty kładziesz się na kocu*
N:Kochaanie, choć popływać!

Ty: Nieee, chce się poopalać.Może później..
N: No choodź...




Kiedy chłopcy robią twitcama, wysyłasz Niall'owi sms'a, że ich oglądasz..
N: Cześć [T.I]



Ktoś:[T.I]jest brzydkaa!
H:




Pieczesz z Harrym ciasto i nagle zaczynacie bitwe na mąke.
*po 20 minutach*
Ty jesteś jesteś prawie czysta..
H: Poddaje się..Wygrałaś..




Ty: Zayn robie sobie tatuaż.
Z:

Ty: Będzie to napis 'Zayn'
Z:




*Wyjeżdżasz z koleżankami na tygodniowe wakacje*
Hazza żegna się z tobą.
H: Kocham Cię

Ty: Ja Ciebie też.
H: Będę tęsknił..

Ty: Ja bardziej...
*Po powrocie z wyjazdu*
H:



Wygłupiasz się z Lou, a on nagle utkwił w kuli..
L: Ko...kochanie,pomóż..




*Macie gości*
Ty: Louis, pokrój tą cytrynę na plasterki..
L:

Ty: Skarbie...na plasterki..
L:



*Odrabiasz pracę domową*
Ty: Niall ile to jest 4+5x3+4?
N:yyyyym...

Z: 31......

Ty: Dzięki :*
N: 




Kiedy oglądasz z Niall'em Top Model, oto skutki :) :



I OSTATNIE  :**

Ty: Zayn??
Z: Tak???

Ty: Skarbie..jest taka sprawa...:)
Z: Yym

Ty: Bo trzeba umyć auto.
Z:

Ty: Hmmm...Mamy ładną pogodę, więc możemy umyć je razem :*
Z:

Ty: Ale wiesz....założe bikini..
Z:



NO TO TYLE..PODOBAŁO SIĘ??? PROSZĘ OCENIAĆ, ALBO KOMENTUJCIE :**

I PRZYPOMINAM COŚ WAŻNEGO!!:

JEŚLI KTOŚ CHCĘ OTRZYMAĆ ODE MNIE TAKIE RÓŻNE IMAGIFY TO PROSZĘ NAPISAĆ W KOMENTARZU IMIĘ, ALBO CO CHCECIE<3 xx

Brak komentarzy: