środa, 24 lipca 2013

1D :))

Harry na twitterze:

"Jechałem na rowerze po mieście..dostałem mrożony jogurt i wróciłem. Miły wieczór." 
(Harry na rowerach był, między innymi, z siostrą Gemmą, która na swoim twitterze napisała, że jechała na rowerze pierwszy raz od dziesięciu lat.)

"@GemmaAnneStyles powinnaś oderwać nogi od ziemi, pączku!
https://pbs.twimg.com/media/BP6duKFCAAMtyIk.jpg:large"

"Jakiś człowiek jechał na rowerze z psem obok..Jechał zbyt szybko i pies zdecydowanie był zmęczony."

Harry odpisał też paru fankom.

Fanka: "Dlaczego nie masz dla mnie spożywczego przezwiska? Myślałam, że jesteśmy przyjaciółmi."
Harry: "Mam, jesteś rzepą."

Fanka: "Zdjęcie, albo to się nigdy nie stało."
Harry: "Już mówiłem, że jechał za szybko!" (chodzi o człowieka i psa, który biegł przy rowerze)

Fanka: "Czemu jeździcie rowerami nocą po mieście?"
Harry: "Bo jesteśmy gangsterami!"

Fanka: "Naprawdę chcę już iść spać, ale mam przeczucie, że @Harry_Styles tweetnie dziś do mnie "

Harry: "Idź spać, kumplu."   ( awwwww !! :** )

Fanka: "Mój ser i krakersy nie pasują zbytnio do twojego mrożonego jogurtu."
Harry: "Wszystko zależy od tego jakiego rodzaju masz ser i krakersy."

Fanka: "Mam jutro wywiad. Udam się spać i będę starać się o follow od @Harry_Styles"
Harry: "Powodzenia w wywiadzie. Upewnij się, że nie będziesz przeklinać."

Fanka: "Jeśli już wszyscy dajemy sobie słodkie, spożywcze przezwiska, to ja mogę być twoją jagodą?"
Harry: "Jagoda, to jest to!"

"Dziś zabraliście normalny dzień i uczyniliście go bardzo szczególnym dla nas. Więc jeszcze raz dziękuję. Dobranoc, H."

Fanka: "CHOLERA, MIAŁAM TAK DOBRE PRZECZUCIE, ŻE HARRY DZIŚ DO MNIE TWEETNIE" (dziewczyna nie oznaczyła Harryego w tweecie)
Harry: "Oh nieeeee."

Fanka: "ŻARTUJESZ SOBIE? JEST SZÓSTA TRZYDZIEŚCI, SIEDZIAŁAM TU CAŁĄ NOC I ZERO ZNAKU! Idę spać!" (fanka też nie oznaczyła Harryego w tweecie)
Harry: "Żartowałem."

"Chodźmy na nocną wędrówkę!!!"




Firma MUA - Make Up Academy przygotowuje linię produktów One Direction. [szminki, błyszczyki, lakiery do paznokci, cienie do powiek] Dla każdego członka inny kolor czy zapach. 
Kolekcja MUA będzie dostępna tylko w UK już od 31 lipca.


http://perezhilton.com/cocoperez/2013-07-23-one-direction-makeup-academy-makeup-line-lipstick-nail-polish?photo=2#gallery



Harry grał wczoraj w golfa, napisał na Twitterze:

"Szczęśliwy numerek dziś na wózku. Jakie są szanse?"




Liam na Twitterze:
"Nie mogę uwierzyć, wy niesamowici fani pobiliście rekord wyświetleń VEVO! Jesteśmy wam wszystkim wdzięczni! Dziękujemy wam wszystkim bardzo bardzo !!!" 

Harry na Twitterze:
"Właśnie powiedziano mi, że pobiliśmy rekord? Jesteście niesamowici. Nie przestajecie nas zaskakiwać... Dziękujemy "


Nialler dziękuje za pobicie rekordu VEVO, wspomina o 3 rocznicy zespołu oraz dziękuje za wsparcie fanów.





Niall: "Dziękuję za sprawienie, że ‪#‎BestSongEver‬ jest najczęściej odtwarzanym filmikiem w ciągu 24 godzin na Vevo!"http://twitter.yfrog.com/mxgo2hogxzbwaevtnessmpvlz

"Nasza pierwsza rozmowa.. staliśmy w kółku i nagle Niall powiedział 'zacznijmy ubierać się jak Louis, podobają mi się jego buty' " ~ Harry

Chłopcy na twitterze:

Liam:
"Już trzy lata! Jak ten czas szybko płynie! Uwielbiam każdą minutę tych trzech lat! Dziękuje Wam za to, że jesteście najlepszymi fanami, kocham każdego z Was!"

"Widziałem ten trend wcześniej - ‪#‎thankyou1Dfor‬, zrobię to teraz. Dziękuje za najlepszych fanów na świecie i 4 niesamowitych braci, których pozyskałem."

"Wrócę i zrobię follow spree "

Niall:

"Pomyśleć, za godzinę będziemy już 3 lata razem! Dziękuje Wam kochani! 3 najlepsze lata! Wszystko dzięki Wam!"

"Wow! Pobiliście 24 godzinny rekord Vevo! Wow! Dziękuję Wam bardzo! Kocham Was mocno! ‪#‎BestSongEver‬"

Harry:

"Gratulacje dla Willa i Kate z powodu narodzin ich dziecka. Król się narodził"

"Amerykański dziennikarz powiedział w TV 'wyglądają jak norlmalna, szczęśliwa rodzina, Kate, dziecko i Karol*' "

*Harry'emu chodzi o księcia Williama, książe Karol jest ojcem Williama, a to William i Kate są razem, i właśnie zostali rodzicami.



Brak komentarzy: