niedziela, 28 lipca 2013

1D :**

Liam na Twitterze:

"BSE jest numerem 2 na liście w UK! To wspaniale! Dziękuje każdemu kto kupił kopię! Kocham was wszystkich  jak się macie? "

Fanka: "BSE ma numer #2 w UK, jestem bardzo dumna z was chłopcy : )"
Liam: dzięki kochanie : )

Fanka: Zrobiłam to dla Ciebie https://pbs.twimg.com/media/BQR9mhYCcAAeJfW.jpg"
Liam: Dzięki kochanie : )

F: Liam zobaczę cię za 5 dni!! Jak bardzo podekscytowany jesteś na przyjazd do Vegas?
L: bardzo podekscytowany, widzimy się wkrótce

F: Wybrałam się na wycieczkę i spędziłam 6 godzin w samochodzie, więc powinieneś mnie zaobserwować
L: to długi czas w samochodzie

"Kto będzie dziś na koncercie w Seattle, Ja"

F: Co dziś zrobiłeś?
L: nic wielkiego, wciąż jest dość wcześnie : )

F: dlaczego zawsze tweetujesz do fanów ze swojego timeline?
L: tweetuję z wyszukiwarki, mój timeline nie działa.

F: Nudzę się, co robisz gdy się nudzisz?
L: jem : )


Wywiad z Liamem dla radia Capital FM. 

Liam powiedział w wywiadzie dla Big Top 40, m.in. o tym, że najlepszą częścią trasy jest to, że mogą zobaczyć te wszystkie wspaniałe areny, fani są fantastyczni. Uwielbia spać na mięciutkiej poduszce. Nie lubi tęsknić za domem, a często zdarza mu się to robić, gdy jest w trasie. Potwierdził, że 'This Is Us' jest już zmontowane i oglądał już część. Liamowi podobają się piosenki z nowej płyty, uważa, że pierwszy singiel (BSE) jest naprawdę dobry.


Przypominamy o głosowaniach!

Przebój Lata w RMF FM!
http://www.rmf.fm/f/lato-2013,przeboj-lata.html

Billboard - najlepszy nowy singiel
http://www.billboard.com/articles/columns/pop-shop/4445045/demi-lovato-one-direction-ariana-grande-whose-new-single-is-best?utm_source=twitter

TEEN CHOICE AWARDS 2013
https://www.facebook.com/1DPLFamily/posts/522822311106022

oraz wpisujcie hasło:
"‪#‎mtvhottest‬ one direction" na Twitterze!


David Martell (inżynier dźwięku 1D) ma dziś urodziny!
napisał na Twitterze (@DMSoundEngineer):

"Urodziny czy nie przedstawienie musi trwać!"



Na tumblr, z podpisem "Reakcja Harry'ego na plakat 'LARRY ISN'T REAL' "


Jejku jak Harry robi się taki smutny to ja aż płaczę !!!




Brak komentarzy: