niedziela, 28 lipca 2013

1D !!! :)

Aby pobić rekord VEVO w osiągnięciu 100 mln wyświetleń w najszybszym okresie czasu, musimy streszaczać się do 26 SIERPNIA !!!! ♥♥

W tym momencie BSE ma ponad 36 mln wyświetleń. :) 



Liam dziś z fankami 



Pojawiła się informacja, że produkcja i składanie filmu "This Is Us" w całość zostało zakończone. Film jest już gotowy, aby trafić do kin. Dziś efekt końcowy oglądało kilka osób z produkcji!

Przypominamy: premiera w Polsce - 30 sierpnia.
Kto jest podekscytowany?!



"Gadać jak do ściany"
Harry wczoraj pod areną



Fragment wywiadu z Harrym dla Trekstock

"Denerwowałem się na początku, gdy zaczynałem występować. Mam to nadal, potrafię czuć się naprawdę okropnie. Potrzebujesz chwili dla siebie by się zastanowić. Gdy wokół zbyt wiele złości i zamieszania, jesteś bardziej zdenerwowany"




Jamie Scott wstawił na TT zdjęcie z Niallem zza kulis.


Paul na TT 
" Noktowizor!"


Zdjęcie dodane na IG One Direction, Harry wczoraj za kulisami.


Zayn, Louis, Niall i Liam byli wczoraj w klubie w Vancouver.


Louis na Twitterze:

"Wspaniałe show, bardzo głośno ! X"

"Ogromne podziękowania dla Dave'a i Nicka oraz wszystkich z @EASPORTSFIFA za przyjęci nas. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ na grę, jest niesamowita ‪#‎fifa14‬"




Kidd Kraddick - redaktor radiowy nie żyje. 

Kidd był na koncercie chłopów w Dallas, było to 22 lipca.

Niall i Harry napisali o tym smutnym wydarzeniu na twitterze.

Niall:
"Wow! Dosłownie nie mogę w to uwierzyć! Bardzo smutne. Widzieliśmy go przecież pięć dni temu w Dallas! Bardzo smutne.‪#‎RIPKiddKraddick‬"

Harry:
"Jestem całkowicie zdewastowany po usłyszeniu o smutnym odejściu Kidd'a Kraddick'a. Zawsze był tak miły i będzie mi go brakować. Wspaniały człowiek. RIP."

"Moja miłość i myśli są teraz z jego rodziną i przyjaciółmi. Bardzo, bardzo smutna wiadomość."


Woow !!  Nowa ikonka Lou na TT !!



Dzisiaj koncert w Seattle (USA) ! ♥♥

Brak komentarzy: