środa, 17 lipca 2013

CYTATY JB ♥

HELOOOOO, MOJE KOCHANE KEVINYY <33 ! :)

Dzisiaj, tak jakoś wstawiam dla Was piękne cytaty JB 

Cytaty JB do Belieber ;** (Koocham jee!! :))

* "To co sprawia, że jesteś taka piękna to to, że nie wiesz jaka piękna jesteś dla Mnie"
* "Belieber nigdy nie zniżaj swojej głowy nikomu, kto Cię krytykuje.Twoja korona nie może upaść moja księżniczko"
* "No Matter how talented you are,not everybody is going to like you.But that's live,just stay strong" tł:"Nie ważne jak utalentowany jesteś,nie każdy będzie Cię lubił.Ale takie jest życie, tylko pozostaj silny"

KIEDYŚ JUSTIN KUPIŁ GWIAZDĘ I NAZWAŁ JĄ "BELIEBERS"- awwww 

" Nieważne, co się ze mną stanie, nigdy nie zapomnę skąd pochodzę i że zacząłem od niczego."
* " Nigdy nie zapomnij skąd pochodzisz i kto wspierał Cię byś mógł znaleźć się tu gdzie jesteś "
" Nie poświęcaj swojego życia na udawanie. Wykrzycz światu jaki jesteś. Bądź dumny z tego kim jesteś. "
" Sukces dany jest mi od Boga. "
" Świat jest taki wielki i tak łatwo można się w nim zgubić "
" Tak długo jak mnie kochasz będę twoją platyną " 

































* "Jeśli nie masz biletów na Believe Tour spróbuj znaleźć sposób, aby się tam wkraść"
* "Jeśli mnie nienawidzisz, nienawidź mnie ze względu na to kim jestem, a nie z powodu tego co mówią inni"
* "Pamiętaj jutro jest nowy dzień.Nie przejmuj się przeszłością"
* "Nie poświęcaj swojego życia na udawanie.Wykrzycz światu, jaki jesteś.Bądź dumny z tego kim jesteś"

NO TO BY BYŁO NA TYLE <33 TO TAK NA NUDEE XDDD
+
Tak jak już PATI wspominała, przepraszamy Was z góry, ponieważ RACZEJ nie będziemy codziennie dodawać coś na bloga, ponieważ zarabiamy na PRZYSZŁY KONCERT 1D W POLSCE <33 hahah ;**















Brak komentarzy: