sobota, 27 lipca 2013

IMAGIFYYYY♥♥

HEEEEEEJ KOCIAKI :* TRZYMAJCIE KILKA IMAGIFÓW ODE MNIE I PROSZĘ O KOMENTARZE ALBO REAKCJEEEE!!! <333


Ty: Niall co chcesz no obiad?
N:



Podczas ślubu z Zayn'em :*:
Ty: " Świadoma praw i obowiązków wynikających z założenia rodziny, Uroczyście oświadczam, że wstępuje  w związek małżeński z Zaynem Malikiem i przysięgam, że uczynię wszystko, aby Nasze małżeństwo było zgodna, szczęśliwe i trwałe"
Z:



Ktoś: Czy Ty naprawdę myślisz, że wyjdziesz w przyszłości za kogoś z 1D??
Ja:



Ty: Niall ja już musze lecieć!!!Dziękuje za wczoraj, wychodzę :*
N: (T.I) Zaczekaaaaj!! A całus na pożegnanie??





Rep:Jak Ci się układa z (t.i)?
H: Naprawdę dobrze...dzięki.




Chłopacy hałasują...
Ty: Kochanie, głowa mnie boli....
Lou: Zamknąć mordy, moje słoneczko cierpi!!!



Ktoś: Te Twoje 1D to jakieś pedały, idioci i geje...
Ja: Masz 3 minuty na opuszczenie miejsca zbrodni!!
Ktoś: Jakiego miejsca zbrodni?
Ja:





Poprosiłaś chłopców żeby wytłumaczyli Twojej siostrze co to znaczy sex, bo Ty jakoś nie umiesz...
Li: Bo widzisz to jest tak....


H: No bo wiesz, są pszczółki i ptaszki....


Lou: Ona ma 12 lat, nie pieprz jej o jakiś pszczółkach i ptaszkach!!


Siostra: Chodzi Wam o sex tak?
Z:


H: O matko, to już 3....





Ty: Niall gdzie są moje kosmetyki??
N: Nie wiem....

Ty: Dobra, od dzisiaj nie gotuje..
N: są restauracje, jest KFC, Nando's...
Ty: To konfiskuje Ci karte kredytową..
N: Mam jeszcze chłopaków.
Ty: Dobra, poddaje się.
N: Wyrzuciłem je...
Ty: CO?!
N: Nic kochanie.




Z: Lou, (T.I) kazała Ci przekazać, że czeka w sypialni.




Ty: MAM NA CIEBIE FOCHA!!
Lou: Nie gniewaj się słońce...wiesz, że Cię kocham!

Ty: Nie działa...
Lou: Oj, no weź (T.I)....KOCHAM CIĘĘ!!♥




Ty: Zayn, skarbie, powiedz POL-SKA
Z:




H: Tylko ostrożnie, to misiek dla (T.I)




Ty: Liam.....coś się chyba pali..
L: ...Mój kurczak!!!!!



Ty: Chłopaki obiad!!
1D:




Ty: Hazza, chcesz mieć ze mną dzieci?
H:




Ty: Kochanie, ale na prawdę muszę wyjechać, obiecałam rodzicom...Rozumiesz,prawda??
Z:


Po Twoim wyjeździe:
Z:




Niall: Harry, co się stało?
H: Bo (T.I) powiedziała, że nie jestem sexi...




Ty: Harry nie kupię Ci kota na święta..
H: Ale ja chceeeee!!!




Ty: Lou, jesteś taki słodki, że aż mam ochotę Cię polizać..
Lou: Doprawdy...




Niall niechcący wchodzi do pokoju, kiedy sie przebierasz...
Ty: Niall!!!!
N: Spoko, spoko, już wychodzę..




Lou: No (T.I)!!!!! Czekaaaam!!!
Gdy wchodzisz do pokoju widzisz..:




Ty: Harry pomożesz mi w tej pracy na plastyke??
H: Ołłł jeee!:*




Ty: Niall, no chooodź!!!!Mamy samolot o 10:00!!!
N: Już biegnę, skarbieee!!!!



Ty: Harry no chodź tuuu!
H: Czekaj...zaraz podjade!!




Ty: Lou, co robisz jak się denerwujesz?
Lou: Nic..
Ty: Zdradziłam Cię...
Lou:


Ty: żartuje..
Lou: ..wiedziałem..




Kiedy jesteś z chłopakami w teatrze i dochodzi do końca 1 sceny:




Ty: Liaś, jak robi pies?
Li:




Ty: Niall zamknęli obok nas tą dobrą knajpke...
N: Nando's???!




N: i (T.I) powiedziała, że mnie kocha..
Li: Gratuluję!!
Lou: To nie fer..



NO TO TYLE NA DOBRANOC :** PISZCIE W KOMENTARZACH, KTÓRE NAJBARDZIEJ WAM SIĘ SPODOBAŁO..

JEDNOKIERUNKOWYCH MIŚKIII ♥♥☺ !!

Brak komentarzy: