piątek, 5 lipca 2013

Z NUDÓW... :D

Heeej :**

Nudziło mi się więc powstawiam takie tam różne dialogi itp :D
Sami zobaczcie :**

Z LIAM'EM:

Ty: Liam, kup mi coś do picia.
Li: Cola czy pepsi?
Ty: Cola 
Li: Zwykła czy light?
Ty: Zwykła
Li: W butelce czy w puszce?
Ty: W butelce
Li:Litrowa czy mniejsza?
Ty: Dobra, po prostu kup mi wode..
Li: Gazowana czy niegazowana?
Ty: ...
------------------------------------------------------------------------------------
Z HARRY'M:

*Hazza na randce :)*

H: Jestem H...
Ja: Wiem
H: Jestem najm...
Ja: Wiem
H: Uwielbiam k...
Ja: Wiem
H: Mam na sobie skarpetki koloru...
Ja: Wiem.
H: I buty, które kupiłem w...
Ja: Wiem 
H: Mam na sobie bokserki koloru...
Ja: Nie masz na sobie bokserek.
H: Kurwa, dobra jest :)

----------------------------------------------------------------------------------

Zayn: Liam, nie byłem aż tak pijany...
Liam: Stary, zapytałem się Ciebie która godzina, a ty wyciągnąłeś termometr, mówiąc, że czwartek. :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Liam: Uffff, jak gorąco!
Zayn: Przepraszam, zaraz wyjdę :)
----------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, musiałam to wstawić:  
"Simon Cowell: Fani One Direction rządzą tym światem."-No pewnieee <3
--------------------------------------------------------------------------------

Hot lips, dirty hips, nice ass, high class, sexy smile, HARRY STYLES ♥ :D

---------------------------------------------------------------------------------
I wierszyk :*:


włącz what Makes You Beautiful'a
Gdy sie nudzisz całe dnie,
na ich koncert udaj sie
Krzyki, piski, i fanfary,
gdy na scene wchodzi Harry
Niall dumnie sobie kroczy,
wyżej niego nie podskoczysz
Liam musi być poważny,
Daddy też jest przecież ważny
Ta fryzura odlotowa,
Zayn lusterko swoje chowa
Louis marchew trzyma w dłoni
czy to są na prawdę oni
To chłopaki! jest ich five!
zaśpiewają Up All Night
Wstrzymaj oddech, chwila ciszy
zaraz głos ich wnet usłyszysz
''One Direction'' wykrzykują
Polskie fanki ich stratują
transparenty odsłaniamy
my na prawde ich kochamy
tłum fanek już ich zagłuszył,
od tych pisków bolą uszy
Uwielbiamy One Direction
no bo kto jest od nich lepszy
tu jest moje eldorado
tylko niech tutaj przyjadą
takie jest moje marzenie
''Jeden De'' na polskiej scenie ♥

------------------------------------------------------------------------------
IRLANDIA I WIELKA BRYTANIA NIGDY NIE BĘDĄ JUŻ DLA MNIE PO PROSTU KRAJEM.. <3
------------------------------------------------------------------------------
Za 50 lat 1D będą już legendą, a wtedy ja będę starą, garbatą babcią, ale .. nadal Directionerką.
-----------------------------------------------------------------------------
Mój ideał : czuły jak Liam, Zabawny jak Louis, Słodki jak Niall, Męski jak Zayn, i opiekuńczy jak Harry
---------------------------------------------------------------------------------
Nie martw się, że jesteś singlem. Bóg właśnie patrzy na ciebie i mówi: Ona będzie idealna, dla Harry’ego/ Niall’a/ Liam’a/ Zayn’a/ Louis’a.!! <3
'----------------------------------------------------------------------------------------------
No to tyle...takie tam na nudę XDDD :))

Brak komentarzy: