wtorek, 27 sierpnia 2013

:)

NIE NO ŚWIEETNEEE REAKCJE!!! HAHAH XD!!!

NIE CHCE OBRAZIC TU JAKIEŚ SMILERS :)


Zaaaaaaayn? Haaaaaaarry? Gdzie jesteście?
Ej, to nie jest śmieszne...

BOJE SIĘ!!!!!!

I CAN'T !!! AHHAHAHAHAHAHA



'Dzisiaj wieczorem na premierze TIU w NYC pewna dziewczyna powiedziała do Harry'ego
"Jesteś jedyną pozytywną rzeczą w moim życiu"
A on popatrzył jej w oczy i zapytał
"Czemu? Co się stało? Wszystko w porządku?"

zatrzymał się i stojąc na czerwonym dywanie błagał ją żeby powiedziała mu co się stało.' 


Awww... :** 



Czy ja jestem ślepa czy może mam zwidy?! Ale tam chyyba pisze Wrocław i Poznań ? 




Fakt marzenia ranią bo dają nadzieję, ale pomarzyć sobie zawsze można!!
A jak ktoś uważa, że marzenia są dla dzieci to ma problem :)
Zresztą ja nie mam kolegi lub kogoś, żeby skupiać uwagę na nim!



Brak komentarzy: