sobota, 31 sierpnia 2013

NEEWSSSYYY !! ♥

Hejka!! Co tam u Was?? ♥
Przepraszam, że nie wstawiałam nic na bloga, ale byłam na premierze filmu"TIU", a później na ognisku wraz z VICKY !! ♥
Achhhhhhhh co za film!!! 
Jejku BEST FILM EVER!! ♥
XD NAJFAJNIEJSZE BYŁO TO, JAK VICKY PORYCZAŁA SIĘ NA POCZĄTEK, A JA NA KONIEC :*
"TAM DALEJ PIERWSZY RAZ POCAŁOWAŁEM DZIEWCZYNĘ. OPIERALIŚMY SIĘ O DRZEWO. BYŁO GORĄCO!" ~ Harry Styles, This Is Us x


Matko, jeden z najpiękniejszych dni jakie przeżyłam.. te wszystkie emocje.. płacz, śmiech, powaga  te piski, śpiew! ten film, to cudo! jestem taka dumna z bycia Directioner, to jak powołanie a dziś , teraz to już wczoraj.. przeżyć na własnej skórze. Dziękuję każdej dziewczynie, która siedziała tam ze mną sali. Kocham każdą z osobna, bo to było coś czego na pewno długo nie zapomnę. Tyle by tu opowiadać, ale targały mną wszystkie emocje i to dosłownie.. mega sprawa. Tyle wygrać, dziękuję! :')

To po prostu trzeba zobaczyć na własne oczy!!
A kto z was już wczoraj był??
Mamy trochę do nadrobienia, więc LET'S GOOO!! ♥



Anne (mama Harry'ego) wstawiła na vine nagranie.
XD!!! ♥




Wywiad z 1D w którym mówią o scenach które zostały wycięte z filmu



Wnioskując po keeku który Andy dodał, możemy się domyślać, że Liam spędza swoje urodziny w klubie Funky Buddha w Londynie!!

Urodziny Liama - Londyn, Funky Buddha - 29.08.13!!






Liam.. napalony? 
Być na jej miejscu *.* 









Sophie jest widocznie zadowolona :) xd















Od razu mi lepiej :) 
kochamm jego uśmiech!! ♥





















Niall napisał na twitterze:

"Wczoraj wieczorem byłem zmęczony i poszedłem spać o 21:30. Teraz się obudziłem. Świetnie mi się spało. Uwielbiam to!"



One Direction dla Clevver TV - quiz Kto jest najlepszym graczem??!!




Bransoletki 1D są już dostępne w sieci sklepów Empik.


Liam i Sophia w Londynie 28.08.13!!! :*


Niedługo zostaną ogłoszone nowe daty koncertów WWA 2014 po Ameryce Północnej. 

Strona informacyjna: http://1dustour.com/ po zarejestrowaniu na niej otrzymuje się wiadomości z aktualnościami dotyczącymi trasy po Ameryce.



GŁOSOWAĆ!!!


1D i Tyler Oakley - 25.08.13


W wczorajszym Teleexpresie była mowa o TIU. Od minuty 10:28.


Harry na Instagramie:

"Światła kooooleś."


Nowe zdjęcie zza kulis "Best Song Ever".



Wywiad z Louisem dla magazynu ELLE.

One Direction jest wszędzie! Brytyjski boy band utworzony przez Simona Cowella zaczął w X Factor, ale od 2010 roku przeszedł już wiele. Teraz maja na koncie wyprzedaną trasę po stadionach, koncertują po całym świecie, wspierają akcje przeciwko przemocy, a 30 sierpnia pojawili się na wielkim ekranie. 

Poprzez film Niall, Zayn, Liam, Louis i Harry pokazują fanom jak wygląda ich życie. 

Udało nam się złapać Louisa przed premiera filmu w Nowym Jorku.

Dwadzieścia jeden lat, pochodzi z Doncaster i jest w związku ze studentka, Eleanor Calder. 

Elle: To był wspaniały rok dla One Direction, jest jakiś szczególny moment w dokumencie, z którego cieszysz się, ze tam się znalazł?
Louis: Dla mnie występ na MSG był wyjątkowa okazja do nakręcenia dokumentu. Świetnie jest to obejrzeć, znów przeżyć.

E: Reżyser filmu, Morgan Spurlock zaznaczył, że miał spory materiał, trwający kilka godzin. Jest coś co chciałbyś aby było w filmie, a tego nie ma?
L: W sumie nie, chodzi o to, ze mieliśmy małą ilość czasu, by wnieść coś więcej. Nie mogliśmy pokazać tyle scen z tras po Ameryce czy Australii, ile byśmy chcieli.

E: Spora grupa zastanawia się dlaczego Twoja dziewczyna nie występuje w filmie.
L: To nie było uzgodnione, dla mnie czy dla Zayna. To po prostu nasz prywatny czas. Gdy mieliśmy wolne, nie kręciliśmy. Chodziło o to, by pokazać jak wygląda dzień z życia One Direction, zespołu, nie nasze prywatne, indywidualne życie, czaisz?

E: Wasz pierwszy singiel z trzeciego krzaka miał już premierę. Czego jeszcze możemy się spodziewać?
L: Uważam, ze to będzie kompletnie inny album. W pewien sposób zaskakujący. Bardziej rockowy, coś czego my słuchamy.

E: Jest kilka naprawdę szalonych momentów w filmie, z fanami. Jaki jest najbardziej szalony moment z fanami, który pamiętasz?
L: W Vegas. Bylem w samych bokserkach, w pokoju z moja dziewczyna, ale to nie to co myślisz! *śmiech* Ktoś zapukał do drzwi. Myśleliśmy, ze to mój ochroniarz, wiec otworzyłem, a tam mała dziewczynka!

E: Co zrobiłeś?
L: Nie wiedziałem co zrobić! Zamknąłem drzwi. Nawet nie wiem co się z nią później stało..


Wywiad z Morganem dla NME, w którym opowiada o etapie tworzenia filmu o budżecie liczącym ponad 10mln i o chłopcach.



Zayn i Louis w swoim Mystery Machine!!


Louis i Zayn w warsztacie Yiannimize.



Harry - Shepherds Bush, Londyn - 29.08.13!!! ♥♥












woooow piękne :')






Brak komentarzy: