poniedziałek, 26 sierpnia 2013

1D :**

Mama: Prosze, przestań płakać!
Ty: Nie mogę!
Mama: Jeśli przestaniesz płakać dostaniesz bilety na koncert tego Łan Dyrekszyn !
Ty: 


xd !! ♥♥



Liam zabija wzrokiem Taylor XD


Mam dość już tych wojen z Beliebers :(


1D się rozpada :c
xd :***



Czy to ta Miley Cyrus która była wzorem do naśladowania milionów dziewczynek? 
 


*Niall jest w ciąży* 

H:czuję jak kopie 
N: Agresywne 
xd !!! ahahhahahah



"Cześć Kochanie,
Tu Niall.
Zapewne, jeśli to czytasz
to jesteś fanką One
Direction, naszą fanką,
naszą dziewczyną, MOJĄ
Crazy mofo.
Niektóre z Was, martwią
się o to że nie mam
dziewczyny. Że jako
jedyny podczas tych 3 lat
nie byłem z żadną w
związku. Że się nie
zakochałem. Że być może
jestem nieszczęśliwy.
Muszę zaprzeczyć, bo w
rzeczywistości jest
inaczej.
Pewnie pamiętacie jak
kiedyś wspominałem że
"szukam tej właściwej, tej
jedynej, tej
przeznaczonej". .. To była
prawda.
Codziennie smucę się z
powodu, że nie mogę
Was wszystkich zobaczyć,
poznać, porozmawiać.
Pewnie zastanawiasz się
dlaczego?
Są 2 powody.
1 z Nich brzmi "jesteście
moimi fanami, a ja was za
to cenię. Za to że z Nami
jesteście w każdych
chwilach. Wspieracie nas.
Dzięki Wam istniejemy."
2 powód jest o wiele
ważniejszy.
Myślę ze wśród Was, jest
MOJA księżniczka, na
którą tyle czekam.
Jestem tego pewny.
BYĆ MOŻE WŁAŚNIE TY NIĄ
JESTEŚ!
I dlatego jest mi smutno.
Ale ty się nie smuć! Jesteś
zbyt piękna.
Muszę przyznać że...
chciałbym Cię kiedyś
spotkać, porozmawiać,
móc dla Ciebie śpiewać i
grać, żeby Cię
uszczęśliwić. Wiem, że
jesteś szczęśliwa z tego
co robię.
Chciałbym mieć do kogo
powiedzieć "Kocham
Cię", przytulić i nigdy nie
puszczać, pocałować,
wiedzieć że jestem dla
Ciebie tak samo ważny,
jak ty dla mnie.
Niestety mój czas jeszcze
nie nadszedł.
Nie płacz. Nie przejmuję
się tym.
Wiem, że kiedyś Cię
znajdę. Że kiedyś
będziemy szczęśliwi.
JA TO PO PROSTU WIEM!
Będziemy mieć dzieci,
potem wnuki. Będziemy
się razem starzeć i kochać
aż do śmierci. Nigdy Cię
nie opuszczę. Codziennie
będę Ci powtarzał, jak
bardzo Cię kocham, jak
wiele dla mnie znaczysz.
Jak ja kocham, to już na
zawsze.
Więc nie smuć się,
aniołku.
Jest jeszcze czas - na
pewno się poznamy.
Wierzę w to.
Tak się pocieszam.
Kocham Cię.
Niall x"
OMG !!! *.* !!!!
♥♥ CHCIAŁABYM OD NIEGO TO USŁYSZEĆ  :(  !!!
ALE ŚWIETNE!! ♥♥♥


Nowe zdjęcia z sesji dla Office Depot



Chłopcy są już w Radio City Music Hall, nagrywają wsytęp do America's Got Talent.



Brak komentarzy: