niedziela, 25 sierpnia 2013

:'(

Liam napisał na Twitterze:

"Jeśli chodzi o @stupidfamous wole być głupim celebrytą niż brzydkim, łysym facetem który śledzi nastolatków z kamerą, znajdź sobie lepszą robotę. 
Wiecie, on jest zwykle głównym powodem dlaczego nie możemy się zatrzymać dla fanów, macie kogo obwiniać."

Konto @stupidfamous to konto paparazzi z USA którzy na bieżąco piszą na TT gdzie aktualnie są chłopcy, filmują ich i robią zdjęcia gdy są w stanach. 
Dodatkowo:
Dziś pojawił się filmik który nagrał; Liam pod restauracją, był prowadzony przez ochroniarza więc nie mógł się zatrzymać, jedna z fanek krzyknęła do niego, że właśnie dlatego wszyscy lubią Harry'ego. To było przykre. 

Liam: "@stupidfamous Osobiście nie ma nic czego pragnąłbym bardziej niż to żebyś usunął swoje konto i dał spokój mi i moim kumplom. "

@stupidfamous: Haha twitterowa wojna! Liam nie hejtuj, bo idziesz w ślady Justina Biebera! 
Liam: "Osobiście biorę to za komplement, on jest bardzo młodą i sukcesyjną osobą. Ty jesteś stary i oczywiście nie masz wiele umiejętności za wyjątkiem wyglądania głupio z swoją kamerą i jeżdżeniem jak dupek...
Aww usunąłeś swój tweet na temat usunięcia swojego konta. Prawda, masz jaja oczywiście, nie zważając na to 19000 ludzi myśli że jesteś ch*jem"
http://www.youtube.com/watch?v=foLc1UzHErk
CO ONI KURWA MU ROBIĄ DO CHOLERY JASNEJ!!!!????? ZABIŁA BYM!!!!!! :'(
"Teraz jesteś głupi i sławny jednocześnie, jaka ironia  " 

Konto @stupidfamous napisało:

"Zaobserwujcie nas na IG dla zdjęć z Liamem który pluje z balkonu na fanów... nadchodzi nieuniknione." - usunął tweet

"Liam przepraszamy za uczynienie 30 mln twoich fanów szczęśliwymi umieszczaniem nagrań z Twoim zespołem na naszym kanale na YouTube."


Zawsze byliśmy w pełni profesjonalni i pełni szacunku do Ciebie, do czasu aż Twój ochroniarz postanowił być niegrzecznym ciotą ostatniej nocy." - usunął tweet

Liam nie mógł zatrzymać się pod restauracją wczoraj, a jakaś "fanka" krzyknęła "that's why everyone likes Harry"
http://www.youtube.com/watch?v=foLc1UzHErk
JA PIERDOLE JAKA SUKA!! KURWA!!! (SORY ZA SLŁOWA!)


MTV wstawiło to zdjęcie na IG, w tle widać gdzie będą siedzieć chłopcy podczas dzisiejszej gali VMA !!!
http://instagram.com/p/dcdvEJn9Fw/



Liam napisał na Twitterze:

"Więc... Te kilka dni były skomplikowaną przygodą, co u was? 
Tym którzy zostali przy mnie, chciałbym ogromnie podziękować. Jestem po prostu normalnym kolesiem, to nie jest proste i my wszyscy wciąż uczymy się każdego dnia
Tym którzy we mnie wątpili i teraz zaczęli nienawidzić, chciałem powiedzieć jedną rzecz... jestem batmanem."

F: Kochamy cię i zawsze będziemy przy Tobie choćby nie wiem co
L: dziękuję 

F: Liam bardzo tęskniłam, zobacz ilu masz ludzi którzy cię wspierają
L: Też tęskniłem 

F: Chciałabym, żeby Liam mógł zauważyć to, że tu jestem i byłam przez 3 lata
L: Dziękuję za to, że tu jesteś 

F: Nigdy nie mógłbyś nas znienawidzić, prawda?
L: Oczywiście, że nie, tylko kilku szalonych ludzi.




Niall w wywiadzie: "Yeah, I'm pregnant!"

JA PIERDOLE -,- !! 
OCH HORAN, HORAN... 


Niall napisał na Twitterze:


"Cóż dzień dobry crazy mofos! Co tam? Właśnie leżę w łóżku, będziemy dziś promować film. VMA jest dziś! Nie mogę się doczekać!"




Fanka: Uwielbiam relacje między Niall'em a 5SOS są jak bracia
5SOS: On jest naszym bratem :)


Brak komentarzy: