wtorek, 27 sierpnia 2013

NEEWSSSYYY I AFTERRRRR PARRRRTY :** ♥

Niall napisał na Twitterze: 

"Ludzie dziękuję wam bardzo! Jestem własnie na premierze w Nowym Jorku! bardzo szczęśliwy!"

Kendall Schmidt wstawił zdjęcie na IG "Ten koleś!"
Niall: "Też cię kocham, bracie!"



Po premierze This Is Us w Nowym Jorku odbyło się after party dla zaproszonych gości i fanów. Chłopcy bawili się w strefie VIP, na imprezie nie było Zayna i prawdopodobniej Louisa. 



Po after party Harry spotkał się z fanami pod hotelem, kazał ustawić się im w kolejce, wejść za barierki ale nie chciały go słuchać, pchały się, starały się go dotknąć; panował tłok, Harry zrobił sobie kilka zdjęć i w ostateczności wrócił do hotelu. Fanki napisały, że pomimo tej przykrej sytuacji, Harry nie przestawał się uśmiechać! :) Awww *.*!


Niall napisał na twitterze:

"Zjadłem zbyt dużo popcornu i teraz mój brzuch wydaje zabawne odgłosy!"

"Bardzo się cieszę, że mój dobry przyjaciel Kendall Schmitd, przyszedł na premierę! Brakowało mi tego gościa!"

Horan odpisał też fanom:

Fanka: Ten popcorn był solony? Mam nadzieję, że był!
Niall: Tak, był! Miałem też nachos i hotdogi.

Fanka: Będziesz pierdzieć?
Niall: Yah, tak!

Niall zretweetował też tweeta Lady Gagi, która napisała:

"Wiecie co, One Direction? Wasi fani NAPRAWDĘ Was kochają i pięknie jest to wiedzieć! Cieszcie się swoim MoonManem (nagroda)! Love, muszelkowa dziewczyna *mruga* xx" 



Liam napisał na twitterze:

"Dziękuje dziś wszystkim! Naprawdę nie mogę się doczekać, abyście wszyscy zobaczyli już film! Kocham Was wszystkichhhhh"

Wywiad dla MTV News!!


Wywiad z 1D na czerwonym dywanie dla The Worldmonitor tv




Harry z fankami w NYC 24.08.13


After party po premierze This Is Us w Nowym Jorku - 26.08.13!! ♥

XD 






XD HAHAHAHHAH!! ♥ 













AHHAHAHAHHA ŚWIETNE! TAKIE TAM Z SAMYM SOBĄ!! ♥♥





Brak komentarzy: