poniedziałek, 26 sierpnia 2013

DLA PATI ♥♥♥!!

MAM DLA CIEBIE WIERSZYK ♥!
~.~ :**

Gdy oglądam się za siebie, nie pamiętam,
żeby Ciebie nie było.
To dzięki Tobie jestem teraz szczęśliwa,
bo mam kogoś, kto od smutków mnie odrywa.
Dzięki Tobie czuję się pewniejsza,
nabieram odwagi, jestem silniejsza.
Dzięki Tobie każdy dzień jest pełen uśmiechu,
Twoje głosy słyszę w każdym echu.
Tylko przy Tobie jestem sobą,
nie staram się być inną osobą.
Mam na kogo liczyć, mogę przy kimś płakać,
rozmawiać o głupotach i z radości skakać.
Dzięki Tobie mam wszystko,
mam największy skarb,
mam Twoją przyjaźń
-to najpiękniejszy dar.


:*******


A TAK WG TO GRATULUJE!!!! W KOŃCU NIALL JEST Z TOBĄ W CIĄŻY I BĘDZIECIE MIEĆ MALUTKĄ JULIET!!HAHAHAHAH ♥♥♥

JA I HAZZA WAS WSPIERAMY :*







HAHAHAHAHHA, KOCHAM TE GIFY!!!!♥♥ ☺


TAKŻE AJ LOFF JUUU!!!AND GRATULEJSZYN!! :*** xx






                                                                                               ~CHRZESTNA :)



Brak komentarzy: