sobota, 14 września 2013

NEWSYY!!♥

DOBRE INFOOOO!!:

ANDY CZYJE SIĘ JUŻ LEPIEJ !!! :*** https://www.keek.com/!MnMidab
OD RAZU MI LEPIEJ!!! ANDY,SKARBIE, WRACAJ SZYBKO DO ZDROWIA!! ♥♥♥ :))


ZERRIE W NIEDZIELE :**




NIALL BYŁ WCZORAJ Z RODZINĄ W NOCNYM KLUBIE 'BOUTIQUE' W PRAHRAN!! ♥

ALE MA SŁODKIE OKULARKI!!!! *__*  PIĘKNIE W NICH WYGLĄDA!! ♥♥♥ :))
(PATI A TY SIĘ MARTWIŁAŚ!! I CO?! MÓWIŁAM CI!! :* :) )










HAZZA WCZORAJ NA OTWARCIU HOTELU ' THE LONDON EDITION' <33:

<33333








WYGLĄDA BOSKOOOO!! :D  I MA CHYBA JAKIEŚ NOWE BUTY!! XDD






W FUN CLUBIE JEST DUUŻO RZECZY Z CHŁOPCAMI :))


I UWAGAAA!!!
PIĘKNE I NA PEWNO PYSZNE TORTY DLA NIALL'A OD FANÓW!!
MNIAAAM! ♥ :D 












































WSZYSTKIE SĄ MEGAAA BOSKIE!! *_* KTÓRY WAM SIĘ NAJBARDZIEJ SPODOBAŁ?  KTÓRY BYŚCIE NAJCHĘTNIEJ ZJEDLI??  PISZCIE W KOMENTARZACH! :**
jak ktoś BYŁ na diecie, to przepraszam! :D heh 



Podsumowanie Dnia - 13.09.2013r.

Informacje:
1. One Band, One Dream, 119 Tattoos, czyi aktualizacja spisu tatuaży 1D - http://haycurlyboy.tumblr.com/post/36847189121/spis-tatuazy


KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM  TEN GIF!! ♥  JEDEN  Z MOICH ULUBIONYCH!! :**


2. Harry pozdrawia fankę 13.09.13 - http://www.youtube.com/watch?v=nZ1YEkppe7U&feature=youtu.be  - JA TEŻ CHCE, ŻEBY HAZZA MNIE POZDRWIŁ!! :((

3. Chłopcy podpisują kamerę podczas wywiadów. - http://haycurlyboy.tumblr.com/post/61120756048



Twitter:
- Niall: "Taak! Jestem dwudziestolatkiem! Nigdy więcej nastolatkiem!"
- Liam: "Hej wszystkim co nowego?"
Fanka napisała na TT: ''sophia smith fanclub '', "sophia smith jest idealna", "soophia smith jest moją inspiracją" - https://pbs.twimg.com/media/BTWLlG0CcAA9HJA.jpg
Liam: Jestem w fanclubie Sophii Smith, dlaczego krzywisz twarz?
F: Nie złość się na nas znowu. Nie każdy ją nienawidzi. Niektórzy ją szanują
L: Nie martw się, ludzie mogą mówić, co chcą, już mnie to nie rusza
F: Zobaczę Cię za 21 dni, omg coraz bliżej! Kocham Cię!
L: Wieeem! Jestem podekscytowany! Mam nadzieję, że będzie słonecznie, nie spakowałem nic oprócz spodenek!
F: Tak jakby Liam szukał tylko złych rzeczy, gdy wyszukuje "Sophię Smith"
L: To prawda, robię to często, bo martwię się, że mogłaby to przeczytać. Jest zwykłą dziewczyną jak ty, która siedzi na Twitterze w jej telefonie. Nie zasługuje na coś takiego, by czytać takie rzeczy. Ktokolwiek zasługuje? - AWWWW!! :*
F: Chłopaki, zaraz przylatujecie do Australii, yay!!!!
L: Wooooo
F: Liam, co jeśli wpiszę 'Sophia Smith' w tweecie i zapytam jaki jest twój ulubiony dinozaur?
L: Hahaha masz mnie, emmmm
F: Liam proszę nie wkurzaj się na nas. Wspieramy ciebie i Sophię, jeśli jesteś z nią szczęśliwy, wszyscy jesteśmy szczęśliwi.
L: Nie wkurzam się na nikogo kochanie Cóż... tylko na obcych, okropnych ludzi aha
"Dlaczego w moim pokoju jest ogromna żyrafa - https://pbs.twimg.com/media/BUCFRTZIYAAOi2m.jpg " - DOBRE PYTANIE :D
"Przeczytałem o mnie sporo na koncie @PerezHilton w ostatnim czasie. Chciałbym tylko powiedzieć, że dziękuję za bycie miłym."
"Ahaaaaaaa Tyra Banks mnie followuje - https://pbs.twimg.com/media/BUCG80FIgAAmLxU.jpg

TYLKO PRZYPOMINAM :::))
Harry  z Elton'em John'em, po koncercie na iTunes Festival, na który wybrał się z Nickiem Grimshaw'em. Elton John powiedział podczas swojego koncertu, że kocha 1D wiedząc, że Harry jest obecny.



Fani spotkali Harry'ego w nocy w dzielnicy Soho w Londynie. Na zdjęciu Harry z zespołem The Struts. Gethin Davies napisał na TT po tym jak spotkał Harry'ego, że był jak "normalny człowiek", był miły oraz, że muszą wyskoczyć razem na piwo. A także: "Udało mi się zdobyć kosmyk jego włosów, jacy chętni do kupienia?"- HAHAHAHAHA JAAAAA!!!!!!! :D 




Wygląda na to, że 1D wystąpią w tym sezonie X Factor USA.

JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ! :))


NO WIĘC TO BY BYŁO NA TYLE, PRZEPRASZAM, ŻE TAK MAŁO,ALE NIE MA WIĘCEJ NOWYCH INFORMACJI :**

LOVE UUUUU!! ♥xx

Brak komentarzy: