piątek, 13 września 2013

LIEBSTER AWARD!

Zostałyśmy nominowane przez: http://somethingformyheart.blogspot.com/ ...
Bardzo dziękujemy !! ♥
+maly glod !! ♥
TO JUŻ KTÓRYŚ RAZ Z KOLEJI :** XDDD






PYTANIA:

1. Od kiedy jesteś Directionerką ?
PATI: Od 2 lat... :)
VICKY: Trochę ponad 2 lata :**

2. Dlaczego lubisz 1D ?
PATI: Wooooow!! Dużo by wymieniać :) Ale przede wszystkim kocham ich po prostu za to, że są! ♥ Mają talent, są mili dla fanów(nawet tych natrętnych), zawsze się uśmiechają! Mają poczucie humoru, są świetni w tym co robią i to kochają!(śpiew) i to jest najlepsze!! ♥
VICKY: HAHAHAHA!! NIE OKREŚLE TEGO W KILKU ZDANIACH!! PO PROSTU SIĘ NIE DA XDD
MMMMM.....W wieeeelkim skrócie, to za to, że są, że się nie zmieniają, że zawsze umieją jako jedyni(oprócz MIKE) poprawić mi humorek i za to, że dzięki nim moje życie jest kolorowe,a nie szaro-bure ♥♥


3. Zayn vs. Liam ?
PATI: Nie umiem wybrać! Kocham obydwóch tak samo moocnoo!! ♥
VICKY: Przepraszam,ale nie odpowiem na to pytanie,bo NIE WYBIORĘ JEDNEGO!!kocham ich tak samo,równo mocno !! ♥♥


4. Która piosenka z UAN podoba Ci się najbardziej ?
PATI: Nie mam ulubionej ! Kocham wszystkie!
VICKY: Wszystkie są najlepsze!Nie umiem wybrać jednej,znowu... :) :*


5. Ulubiony kolor ?
PATI: Niebieski!!!!!
VICKY: Niebieski i fioletowy.


6. Ulubione zwierzę ? 

PATI: Nie mam ulubionych, ale oczywiście kochamm koty, psy itp.

VICKY: Nie mam specjalnie ulubionych,lubie prawie wszystkie..Najbardziej chyba jednak psy,koty i żółwie :*
NO I OCZYWIŚCIE KEVINY ♥ HAHA

7. Eleanor vs. Perrie ?
PATI: Lubie obie :)
VICKY: Uwielbiam obie ♥ Znów nie potrafię wybrać, I'M SORRY :)

8. Lubisz nową dziewczynę Liama ? <3
PATI: Tak, ważne, żeby Liam był z nią szczęśliwy :* Dla mnie jest ważne tylko jego szczęście! 
VICKY: Powiem tak,jak mówiłam od początku: NIE WAŻNE CZY JA JĄ LUBIE,CZY NIE, TO I TAK NIC NIE ZMIENI.NAJWAŻNIEJSZE JEST SZCZĘŚCIE LIAMA,A JEŻELI ONA MU TO DAJE TO JA MOGĘ SIĘ TYLKO CIESZYĆ :**

9. Słuchasz Little Mix ?
PATI: Bardzo rzadko, ale słucham:)
VICKY: TAAAAK <3 Dosyć często :D

10. Oprócz Directionerki jesteś jeszcze ... ?
PATI: Można powiedzieć, że wszystkim po trochu :) Beliebers, Roomies itp.
VICKY: Ja tak samo jak Pati, wszystkim po trochu.OPRÓCZ TWfanmily (FANI THE WANTED!!) :*



NOMINOWANE BLOGI :




PYTANIA OD NAS:
1. W jakiej piosence ostatnio się zakochałaś??
2. Od kiedy lubisz 1D?? :**
3. Jakie jest twoje motto życiowe?
4. Ulubiony kolor?
5. Jakie masz hobby? 
6. Jak zaczęła się twoja historia z 1D?
7. Kogo słuchasz opróch 1D?
8. Hobby?
9. Ile masz lat?
10. Opisz siebie (krótko :)) :**

Brak komentarzy: