wtorek, 24 września 2013

NEEWSSSYYY

Hej!!
Jak tam u Was??
Mam nadzieję, że w szkole idzie Wam lepiej ode mnie :)
Mysle, że się poprawie :)
Dobra no to ZACZYNAMY!!!



Hands up Adelaide! Amazing show today! 1DHQ x
:)

Kika zdarzeń z dzisiejszego koncertu: 

Chłopcy zaśpiewali "We cant stop" a Niall twerkował.

Harry'emu przestał działać mikrofon, wyglądał na zagubionego, fani zaśpiewali jego część.

Koszulka Nialla na koncercie jest za mała, powiedział, że jeśli Caroline (stylistka) kupi mu większą nie będą wystawać mu sutki.

Chłopcy zatańczyli dziś Macerenę

Niall na koncercie: "W Mullingar mieszka 20,000 ludzi. Tyle ile na tej arenie"

Louis: Widziałeś brodę Nialla? Bardzo męska 
Niall: Ukończyłem 20 parę tygodni temu, moje życie przybrało nowy tor. chyba

Chłopcy zaśpiewali dziś "Tie Me Kangaroo Down Sport" - Rolf Harris.

Harry jadł arbuza na scenie, chłopcy powiedzieli, że jest divą, Harry szybko wyrzucił go w tłum... DIVA XD !!!
HAHAHAHHAHAHAHHAAHHA I CAN'T :**

Reszta przebiegała jak zwykle, wygłupy, rapy, pełno wody.


Niall napisał:

"Adelaide! Byliście niewiarygodni Nie mogłem uwierzyć, jak głośno tam było! Jutro robimy to wszystko raz jeszcze, nie mogę się doczekać!"


Liam dziś z fanką pod hotelem w Barossa Valley.



Harry dziś z fanką pod hotelem w Barossa Valley. 

Harry pozdrawia fanki dziś pod hotelem w w Barossa Valley:



Zileh Malik (ciocia Zayna) wstawiła to zdjęcie na IG.

:*** ♥♥
Awwwwwwwwwwwwwww *.*


Liam ostrzegł, po południu (czasu w Adelaide) fanów na twitterze: 

"Dziewczyny stojące za hotelem, proszę zejść z pola! Tam jest wielki znak mówiący, że to środowisko węży! To nie jest tego warte, ktoś może zostać ranny!"

"Czy wy nie czytacie tego co ja mówię? To JEST SIEDLISKO WĘŻY, ODWRÓĆCIE SIĘ DOOKOŁA!"
xd :**


Niall napisał na twitterze:

"Świetnie się spało. Właśnie siedzimy z chłopakami i pijemy kawę. Potem runda druga w Adelaide!" :)

Fanka: "Awww, odpoczywam z chłopcami, jakie to słodkie! Tęskniłeś za nimi? "
Niall: "Tak, tęskniłem. Są moimi braćmi, prawda?"
AWWWWWWWWWWWWWWWWWW ♥♥♥!!!


Wywiad dla IWakeUpWithTODAY



Harry i Niall dziś na polu golfowym w Barossa Valley, Louis gra w piłkę nożną pod areną
http://www.youtube.com/watch?v=_kyojIqLprM

Harry na lotnisku w Austarlii
http://www.youtube.com/watch?v=egRyGLatfsQ



Liam nad basenem hotelowym w Barossa Valley, 22.09.13 

OSTRZEGAM ZGON NATYCHMIASTOWY!! ♥♥

*.*

OMG!!! *.*


YKHM... JAK SIĘ ODDYCHA??!!!


AAAAAAAAAAAAA WDECH I WYDECHHHHH :**



*.* ♥♥♥♥
BRAK MI SŁÓW.... *.*
IDEAŁŁŁŁŁŁ ♥


Nagranie z koncertu na IG One Direction
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAAHHA
XD
LIAŚŚ !!!!
ŚWIETNE!!!!!!!!!!!!! ♥♥
KOCHAMMMM ICHH !! :**


Liam odpisał fance na DM.

Liam:
"Hej kochanie! Słyszałem, że to ty byłaś tą dziewczyną, która dała mojemu tacie czapkę batmana dla mnie. Chciałem tylko powiedzieć dziękuje, uwielbiam ją! (:"
AWWWWW :) 
ZAZDROOO ♥♥

TMH Tour - Australia, Adelaide,Entertainment Centre -23.09.13



Achhhh :*** ♥♥





GUSTOWNE KAPELUSZE HAROLDZIE ♥♥ :**



JUŻ MOKRZY? XD
SZYBKO :)

♥ XD

XD ♥ 
NOOO CZEŚĆ :)

OMG !!! *.* ♥♥


♥♥

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ♥♥

♥♥♥♥ 



♥♥

:)

HUUUUGGG ♥

ACHHH :')

ODDYCHAJ!
TYLKO ODDYCHAJ.. :)

AHAHAHAH XD


♥♥ *.*


♥♥ !!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

AWWWWWWWWWWWWWWWWW
SMILEEE ♥♥♥


♥♥♥

OMG !! *.* ♥♥




Awwwwwwwwwwwwwwww *.*
NOO JAKI SŁOODZIAK ♥♥

XD JAK ZWYKLE... :**

LOUIS'A OCZY !!! ♥♥ OMG :** ♥♥

♥♥

ZNOWU RAZEM ♥♥ :')




:****

 ♥♥

OMG!! *.*



XD KIEDY TYLKO WIDZĘ JEGO UŚMIECH OD RAZU SIĘ UŚMIECHAM!!! ♥♥

2 PLAN XD ♥

♥♥



:)


:) ACHHH ♥






Brak komentarzy: