środa, 4 września 2013

NEEEWSSYYY !!! ♥

http://www.youtube.com/watch?v=TG1dyxhqD6k  Teenage Dirtbag (Full HD) - This is Us!!! ♥♥



Harry napisał niedawno na Twitterze o zespole The 1975:

"Właśnie pobrałem nowy album The 1975"

Zespół zrobił cover piosenki WMYB dla BBC Radio 1: 
FAJNEE ♥♥ !!

Harry napisał do nich na TT:
"Uwielbiam wasz występ w programie Live Lounge. Album jest niedorzecznie bardzo, bardzo dobry. Przyłapałem siebie na googlowaniu 'Yosh' [słowo z piosenki zespołu].


Wywiad z Zaynem na czerwonym dywanie (koniecznie zobaczcie 1:48!!! :* słooooodkie!!)




Artykuł, dzieci z Doncaster okrzyknęły Louisa bohaterem z dzieciństwa!!
I'm proud :') 



Nowe zdjęcie, Liama z fanką.
SLIIICZNE *.*


Artykuł: One Direction są inspiracją dla zespołu Union J 

"Bez nich nie było by nas tutaj. Są tymi których podziwiam" - Jaymi Hensley :)


Nowe zdjęcie z chłopcami z zeszłego roku - Australia.


Niall grał wczoraj w golfa z Ryanem Taylorem i innymi :))


Harry wczoraj na lotnisku LAX w LA.
Awwwwwww *.*
TEN SMILEE ♥


Niall wybrał się wczoraj na występ zespołu The Lumineers, na iTunes Festival w Londynie.


W poniedziałek w apartamencie Liama wybuchł pożar wywołany awarią grzejnika. Liam nie ucierpiał, natomiast jego przyjaciel Andy znalazł się w szpitalu, chłopak ma poparzenia na rękach i twarzy, jego dziewczyna potwierdziła, że stan chłopaka jest stabilny. OMG!!!! :'( 
ANDY JESTESMY Z TOBĄ!!! TRZYMAJ SIĘ!!! ♥ 
JEJKU JESTEM ZAŁAMANA!!!
OMG.... :'( 



Niall osiągnął liczbę 14 mln followers na Twitterze. 

napisał:
"Wow! właśnie to zobaczyłem! 14 mln followers! Jesteście najlepsi! Kocham was wszystkich! Ponownie, każdy nowy obserwujący - witam w świecie takiego durnia jak ja"
XD :*** 
KOCHANEGO DURNIA ♥



Wywiad z 1D dla Today Show!!! :)




"Psst"
"Harry bądź cicho.. nauczyciel patrzy"
"kocham Cię"
"Harry"
"Psst"
"Harry stop"
"Wiem, że mnie kochasz"
Awwww *.* ♥


Nauczyciel: Podajcie swój e-mail, prześlę Wam zadanie domowe.
Ty: "sexwithniall69@hotmail.com"

Nauczyciel:


Przyjaciele z klasy:

Ty:
hahahahaah XD VICKY TAKIE EMAIL STRUGAREK DAĆ .... XD!!! ♥



Reporter: Kto z was najlepiej przytula?
Niall:


:) ♥♥



WŁAŚNIE CZY JUŻ WIECIE, ŻE KEVIN(Z JONAS BROTHERS) I DANIELLE SPODZIEWAJĄ SIĘ DZIECKA!!???

Płeć dziecka Kevina i Daniellle to...

TAAAAAK TO BĘDZIE DZIEWCZYNKA!!! ♥



Zayn:Kiedy ludzie mówią: Jesteś w boysbandzie
to mówię, tak jestem ale jestem w super boysbandzie!!
Awwwwwwwwwwwwww *.*

Brak komentarzy: