wtorek, 3 września 2013

:(

Mam doła, więc... wstawiam smutnego posta :'(
Sory...
Czasem trzeba uwierzyć w to, że kiedyś będzie lepiej.

v.png


a2dc9ce9000dcf7d520d11fd.jpg


"Mam zamiar odejść i nie mam zamiaru oglądać się za siebie i nie mam zamiaru się żegnać. Żyłem sam, walczyłem sam, sam radziłem sobie z bólem. Umrę sam” 
beznazwy.png


tumblr_mphgt3rZJf1sybhxbo1_400.jpg
heh


"Każdy z nas ma takie dni kiedy opiera się o lodowatą ścianę, w ręce trzymając chłodną już herbatę." 


"Jesteśmy za młodzi na problemy. Nie przejmujmy się. Żyjmy. (...) Bądźmy sobą" !!


"Czasami nie mam nic do powiedzenia i to ludzi zaskakuje." 



'Czasami najbardziej wyuzdaną fantazją potrafi być chęć, żeby się położyć, przytulić i zasnąć w czyichś objęciach.' 


a0600c3f00294e31515f175c.jpg


Wiesz, tak to jest. Wiesz, czasem tak jest. 
Trudno cieszyć się, kiedy obraz się rozmywa. 
103fafb2001f299a515f1881.jpg




Jeszcze całe życie przede mną. Brzmi przerażająco!!


44cd0056001d23cb5221cb68.jpg



Najsmutniejszy rodzaj smutku , to wtedy kiedy płaczesz pod prysznicem , albo w łóżku w nocy , w miejscu gdzie jesteś sam , ponieważ nikomu nie chcesz pokazać , co tak naprawdę czujesz .. !!! :'(


Czas na karę. Idę więc po moją dawną "przyjaciółkę", która czekała tylko na to, aż po tej kilkumiesięcznej przerwie znów sobie o niej przypomnę...

Brak komentarzy: