czwartek, 12 września 2013

IMAGIFYYYYYY!!! ♥

HIIIIIIIIII, MAM DLA WAS DZISIAJ IMAGIFY, TAK NA POPRAWIENIE HUMORKU....ALE JUŻ NIEDŁUGO WEEKEND!!!!! JEEEEEJ!! <33 :D
NA KOŃCU NAJLEPSZE!! :* :))

JEŚLI KTOŚ CHCE TO MOŻE SOBIE POSŁUCHAĆ DO TEGO BOOOOSKIEJ PIOSENKI SEEEEL ♥




NO TO ZACZYNAMY :*



*Dzwonisz do Lou w kinie*
Ty: Gdzie ty jesteś? Film się zaraz zacznie!!!!!
Louis: Spoko już jadę.
Ty: Jedzie...

*i nagle*





Harry: (T.I), (T.I) patrz!! Jestem KOTKIEM!
mrrrr :*



Ty: Louis! Niechcący przejechałam gołębia. Nie zauważyłam go!

Louis:




PROWADZĄCY: HARRY, WIESZ, ŻE [T.I] BYŁA OSTATNIO WIDZIANA Z NIALL'EM?
HARRY: COO? 
NIALL: KURWA, WYDAŁO SIĘ....




Ty: Niall co ty odstawiasz? Idziemy do lekarza!!

Niall: Nie.




Louis: *w myślach* o lol ona ma lepszy tyłek niż mój....




Wywiad. Louis jest strasznie znudzony.
Reporter: Zaprosiliśmy do nas (T.I).

Louis: (T.I) ?




Ty: Louis dzisiaj ty wynosisz śmieci, zmywasz, sprzątasz i gotujesz!

Louis:





TY: NIE NAWIDZE THE WANTED
LOU:
Louis GIFS - louis-tomlinson Photo





Twoja rozmowa z jakimś facetem.
Ty: ...no dobra to do jutra. Papa.

Louis:




Ty: LOUIS! Znowu zjadłeś mój kawałek ciasta?!?!?

Louis:



Liam: Hazz patrz (T.I) przysłała nowe zdjęcia.

Harry:





JESTEŚ Z HARRYM NA DYSKOTECE.
HARRY:
 

TY:......



Ty: Hazz widziałeś moje majtki?

Harry: Nieeee, kotku !!




Reporter: Najpiękniejsza dziewczyna jaką kiedykolwiek widziałeś?

Hazz: (T.I)





NIALL PRÓBUJE CIĘ PODERWAĆ.
N: NO HEJ, PIĘKNAA!







Ty: Zbieraj się, idziemy do Nando's.

Niall:




Ty: Niall, wychodź chcę się wykąpać.

Niall: Beze mnie?






LIAŚ: BUUUU!!





Simon: Mam dla was wiadomość.

Liam: *po cichu* koncert w Polsce, koncert w Polsce, koncert w Polsce.




Ty: Co robisz?

Liam:



Hazz: Rozpiołem (T.I) stanik. Hahahaha

Liam: heh ... zaraz, co?
Liam GIFS - liam-payne Photo




Lou: Spadaj Liam! (T.I) idzie.




TY SŁYSZĄC LWWY W RADIU :*






*Oglądasz wywiad z chłopakami*
Louis: (T.I) jest piękna, miła, urocza, ma styl........

..........  Kocham ją.


*TY PRZED TV*
TY: OCH, PRZESTAŃ.....





Ty: Kotku potrzebuję pomocy.

Louis:




Zayn: Spadaj Lou. (T.I) idzie.



Niall: .... I teraz musisz położyć palec tutaj.
Harry: O tutaj?




KIEDY WŁAŚNIE PRZESZŁAŚ OBOK CHŁOPCÓW:





Ty:Harry dzisiaj śpisz na kanapie.

Harry: Nie ma mowy!




Ty: Liam jak wyglądam w tej sukience?

Liam:




N: JAK TO NIE MA NIC NA OBIAD?!





Ty: Harry dasz mi łyka wody?

Harry:





Ty: Niall opowiem ci żart. Zjadłam wszystkie twoje żelki.

Niall:





*Wracasz do domu*
Ty: Lou! Wywiesiłeś pranie?

Louis:






GDY JESTEŚ SMUTNA.
1D:





*Gracie w gre planszową i oszukujecie Harryego. Próbujecie wciskać mu kit. Kiedy chłopcy poszli na chwilę nie chciałaś go już oszukiwać tylko mu o tym powiedziałaś*

Harry: Kurwa nie gram z wami!




Niall po udanej randce z tobą:







Ktoś: (T.I) jest taka brzydka, nie miła, okropna... (cisza)

Niall: Mów, mów spokojnie. Ja słucham. Potem dopiero cię skrzywdzę...





Fan: Patrz Lou, (T.I) tam stoi!

Lou: Co? Gdzie?




Niall: A taką minę miała (T.I) kiedy zapaliłem światło w pokoju jak jeszcze spała.






Ty: Niall wstawaj! Już 10!!

Niall: No już idę, idę.






Lou: Zgubiłem Kevina.
Ty: Jak ?? O__o

Lou: No byłem z nim na spacerze i uciekł.












Ktoś : Coś ty ?? a wiesz co ci powiem ... ten Liam jest ohydny, w ogóle jakiś odmieniec wszyscy są tacy sexy a ten ... no flaki z olejem 
Ja : ................. 
Ktoś : No a co to nie prawda ??? 

Ja : ............. NIE !!!!!!! 



Ktoś : To jesteś ślepa 
Ja :  masz 3 minuty na opuszczenie miejsca zbrodni ..... 
Ktoś : Jakiego miejsca zbrodni ????? 

Ja : 




nie wiem czy to już kiedyś wstawiałam,ale co tam... :*

NA KONIEC NAJLEPSZE~~!!!!! :* ♥
Poprosiłaś chłopców żeby wytłumaczyli twojej siostrze co to znaczy sex bo ty jakoś nie umiesz. 

Liam : Bo widzisz to jest tak ..... 



Harry : No bo wiesz są pszczółki i ptaszki ..... 



Lou : Ona ma 14 lat nie pieprz jej o jakiś pszczółkach i ptaszkach  !!!! 



Siostra : Chodzi wam o sex tak ???? 

Zayn : 



Harry : O matko to już jest 3 ....??





Ty : Zdradziłam cię ....
Liam : ..............

Lou:





Ty : ........  Żartuje wariacie

Liam : To nie było śmieszne .....





Harry tańczy z twoją mamą na waszym ślubie.






Idziesz z Lou do zoo.
Ty : Patrz jaki słodziak

Lou :


Idziecie dalej.

Lou :


Ty : Wiesz co ci powiem ..... Jesteście do siebie podobni.

Lou : Wcale że nie ....




Niall układa dla ciebie piosenkę.


Podczas gdy ktoś mu przeszkadza :




Zastawiasz chłopców samych w domu na tydzień. Gdy wracasz :









Ty : Payne pamiętaj dziś jedziemy do moich rodziców! Załóż coś eleganckiego.

Liam : Ok


Po 15 minutach.

Liam : (T.i) !? Czy te spodnie nie spłaszczają mi tyłka ???


Ty : Zachowujesz się jak Tommo .....

Liam : Ale spłaszczają czy nie ???



Ty : Nie !!! Masz najseksowniejszy tyłek na tym świecie ......

Liam :



Lou : Kiedyś mi tak mówiłaś ...


HAHAHAHHAHAHA ♥♥♥




Ty : Nie Harry nie kupie ci kota....

Harry :


Ty : I seksu też nie będzie ....

Harry :




Lou : Patrzcie co wysłała mi (t.i) - pokazuje zdjęcie twoje z kevinem




Reporter - Czyli ( t.i ) i ty ostatnio zerwaliście ???

Niall : Ciiiiiii nie chce żeby polała się krew.






Dziecko : Tato naucz mnie wiązać buty .

Zayn: < siada na podłodze > Robisz supełek, potem robisz pętelkę .....



Dziecko : Tato czekaj .... supełek, pętelka

Zayn : Brawo ....



Dziecko : I co dalej ???

Zayn : Teraz robisz tak < pokazuje kolejne kroki >




Dziecko : Udało się !!! Dzięki tato < przytula go > Kocham cię .....

Zayn : Ja ciebie też skarbie ....



Pod wieczór.
Ty : I jak ci poszła lekcja z ( imię dziecka ) ???

Zayn : On/ ona jest niesamowity/ta ....



AWWWWWW ♥♥♥


ty: Niall dzisiaj nie ma obiadu

Niall:





Ty : Lou dzisiaj jadę do rodziców, będę za tydzień.

Lou:



ty : harry zatańcz dla mnie kaczuchy
harry : ........

po chwili





ty : liam coś sie chyba pali
liam: ..... mój kurczak




Wchodzisz do garderoby 1D




Harry: Hay (t.i)
ty: hay

niall : on jest moja




Ty : Harry pokaz mi gdzie leży polska a dam ci całusa.

Harry: No to chyba gdzieś tu.....




Ty : cześć Niall

Zayn : obserwuje cię





 Ty : liam to dla mnie ??

liam :





ty : próbujesz byś inteligentny ???

lou: .......




Ty: Lou stało się coś

lou :


po chwili

lou : bo ten idiota .....




Ty : Zayn mam problem

Zayn :



Niall : (t.i) patrz jak harry kiedyś wyglądał




ty: był bardzo ładny ....

 Niall :



Lou : kochanie uśmiechnij się zobacz jakie to proste




 Ty: Chłopaki obiad !!!

1D :






ty : Harry chcesz mieć ze mną dzieci ??

Harry :





lou: (t.i) kazała cię ucałować





ty: kochanie ale naprawdę musze wyjechać, obiecałam rodzicom.
Rozumiesz co nie ???

Zayn :


Po twoim wyjezdzie :


------------------------------
NO TO TYLE, PODOBAŁO SIĘ?
PROOOSZĘ PISZCIE W KOMENTARZACH ! :*



Brak komentarzy: