niedziela, 22 września 2013

:')

-Znamy się już trochę umówisz się ze mną...Nie, źle. Siemka skarbie wyjdziemy gdzieś razem... Cholera nie zgodzi się!
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Awwwww *.* 


*na wf* 
ja: proszę pani, jestem niedysponowana.

pani: ale okres to nie choroba, możesz ćwiczyć.
MY Z VICKY TEŻ TAK MAMY!! 

JA:KOCHAM CIĘ
NIALL: WHAT?
J: NO KOCHAM CIĘ
N: I DON'T UNDERSTAND
J: TO SIĘ KU*WA NAUCZ BO PRZYSIĘGI W KOŚCIELE ZA CIEBIE NIE POWIEM!!
XD

Niall:Z wyglądu przypominasz mi moją 4 dziewczynę.
Ty:To ile ich miałeś?
Niall: 3
:)

:')

-Co on tu robi ?
-Zasnął czekając na ciebie
-Nie mam serca go obudzić
-Mówił twoje imię przez sen
-Serio??
-Tak. On cie kocha
OMG!! *.* !!!


CIARRRRRRY!!! :')



"Harry? Harry śpisz?"
"Hmm..."
"Przytul mnie, proszę. Zimno mi."



AHAHAHHA XD  :)


- Wszystko w porządku Harry?
- Tak
- Tęsknisz za [T.I]
- Nie, jest okej
- Spójrz mi w oczy, i powiedz, że nie tęsknisz!


:'(



MARCEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0.o!!!!


OH SHIT :'(




XD!!! 




Brak komentarzy: