niedziela, 8 września 2013

NEEWWSSSYYY !!! ♥♥

Podczas dzisiejszego meczu:
Lou został sfaulowany, wywrócił się. Z powodu bólu kolana musiał opuścić boisko, gdyż nie był wstanie grać dłużej. Chłopak zwymiotował też na murawie. Nie wszystko poszło po jego myśli. Drużyna, w której grał, przegrała.

Niestety niektórzy ludzie, którzy byli na stadionie, zapomnieli, że Louis zawodowym piłkarzem nie jest, jego udział w meczu był kierowany pomocą dla fundacji, i zaczęli na niego buczeć... 


Jednak z Tomlinsona trzeba być dumnym, walczył na boisku dla szczytnego celu! #ProudOfLouis !!!!
KURDE JESTEM MEGA WKURZONA NA TYCH LUDZI!! TO NIE FAIR... :'( 
BIEDNY LOUIS ... 




Pełne nagranie z faulu.
ZNAJDĘ I ZABIJE GNOJKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Wynik meczu to: 3:5 dla drużyny przeciwnej. Najważniejsze, że zostały zebrane pieniądze na fundację. 
SŁOODZIAK ♥



Harry napisał na Twitterze:

"Pierwszy mecz Green Bay Packers w sezonie.. Czas usiąść"


Filmiki:

Louis i Eleanor pod stadionem http://www.youtube.com/watch?v=sRtSNeNSFgw 

Louis przewracając się na boisku https://vine.co/v/h1ughK7BZLH 

Pierwsza połowa meczu http://www.dailymotion.com/video/x14ewy0_first-half_people


Louis w szatni przed meczem!!!! ♥♥
KOSZULKA ŚWIEETNA!! ♥♥



Pharell Williams o współpracy z One Direction:

"Rozmawiamy o tym. Słyszałem kilka kawałków na nowy album i jestem mile zaskoczony. Ich nowe kawałki to krok naprzód. Mam nadzieje, ze stanę się tego częścią, ponieważ wciąż dyskutujemy na ten temat. Myślę, ze niektórzy ludzie nie maja pojęcia jak ciężko [chłopcy] pracują. W One Direction jest coś więcej niż tylko zwykły zespół. Są wielcy i rozpoznawalni. Naprawdę niesamowicie ciężko pracują. Jestem pewny, że nasze fanki byłyby podekscytowane naszą współpracą."


Jay, mama Louisa napisała na TT:

"Mój syn ma rozgrzewkę."

AWWWW ♥



Koszulka Louisa.
Zdjęcie: Koszulka Louisa.


Na stadionie z Lou jest jego dziewczyna, Eleanor. Ludzie piszą, że widzieli też Zayna i Nialla, ale jak na razie nie ma zdjęć chłopców.
NIE !! JEDNAK SĄ:
XD




Harry udał się na mecz hokeja w LA wraz z Calem, gdy fanki go dostrzegły od razu podbiegły, na co ochrona spytała go czy ma je zatrzymać, Harry odparł "nie, jest w porządku" i zrobił sobie z nimi zdjęcia.

Niall napisał wcześnie rano na twitterze:


"Jak mogę być wciąż pobudzony o tej porze! Siedzę i oglądam muzyczny kanał jak dziwak." 

"Jak uroczy jest Theo? Bądźcie gotowi, będzie łamał serca!"

MATKO!! TO JA ZAWAŁU DOSTAŁAM!!!!!!
WSPÓŁCZUCIE MIEĆ TAKIEGO WUJKA....


Charytatywny mecz Louisa - Celtic Park, Glasgow, Szkocja 08.09.13















XD





:D JEST SŁOOODKI ♥♥







XD TE MINY MNIE ROZWALAJA!!! ♥







A TERAZ NIE CO OBRZYDLIWE ZDJĘCIA, JAK TOMMO WYMIOTUJE... YKHM... NIE PRZYJEMNY WIDOK...
WIĘC RADZĘ, ŻE LEPIEJ PRZEWIŃCIE I NIE PATRZCIE, BO TAK NA NOC... 
AŻ MI NIE DOBRZE... 
WSPÓŁCZUJE MU...





KURRDE NO! NIE JEGO WINA :( :(
CIEKAWE CZEMU... :'(
ŻAL MI GO... 
CHĘTNIE BYM GO TERAZ PRZYTULIŁA!! ♥


JESTEM WKURZONA, BO CZY WGL TAM KTOŚ ZAREAGOWAŁ???!!!!!!





JA NIE MOGĘ, A TA BABKA Z TYŁU JESZCZE GO NAGYWA??!!! 
NO BRAWA FOR NIEJ!!!! 
JA BYM JAKOŚ ZAREAGOWAŁA, A NIE... WSZYSCY SIĘ GAPIĄ, ALE ŻEBY KTOŚ MIAŁ PODEJŚĆ TO NIEEE!!!!!!!!
JESTEM OSTRO WKURZONA!!!



JESTEM Z LOUIS'A BARDZOOOOO DUMNA!!
WALCZYŁ DO KOŃCA !!
NIE PODDAWAŁ SIĘ!!!
WIDAĆ, ŻE ŹLE SIĘ CZUŁ.. :'( 
TAK MI GO SZKODA... :(

Brak komentarzy: