sobota, 7 września 2013

NEEWSSSYY

Hejoooo!! 
Jak się macie?? 
Pewnie jeszcze śpicie... xd
No nic, ale to nie zaszkodzi jak dodam kilka newsów!! ♥
No to do roboty :)


Niall napisał na Twitterze: 

"Wszystko to właśnie dotarło. Czuję się jak dziecko w święta! Niewiarygodnie! "https://twitter.com/NiallOfficial/status/376043595046064128/photo/1"

"Zgadnijcie gdzie jestem?" 
https://twitter.com/NiallOfficial/status/376060224735428608/photo/1

"Jak my to robimy? http://instagram.com/p/d7pNYCsyGT/"






Zza kulisami wywiadu dla Popsugar ♥





Teledysk Best Song Ever przekroczył liczbę 100 mln wyświetleń, oznacza to, że 1D otrzymują ósmy certyfikat od VEVO!!!! ♥♥ Jeeej!! :*





Harry napisał na Twitterze:

"Dziękuję każdemu kto do tej pory obejrzał This Is Us, mam nadzieję, że wam się spodobał. Film wychodzi na całym świecie w ten weekend"

"@RyanKeen cześć bracie, dzięki za wysłanie mi albumu. Nie mogę się doczekać aby go przesłuchać."


Wywiad z Louisem, Liamem i Zaynem.




Louis napisał na Twitterze:

"Jestem bardzo podekscytowany na premierę albumu Midnight Memories! Mam nadzieję, że wszyscy pokochacie go tak bardzo jak my!"


Des (tata Harry'ego) napisał na Twitterze: 

"Właśnie przeczytałem artykuł, gdzie napisano, że Harry powiedział, że mam trzy domy i pub?! Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie te trzy są, proszę? 
Ponad to jego "rodzina" i "rodzice" podobno "nie mieli nic przeciwko" jego związkowi z Caroline Flack, która to powiedziała. Nikt mnie nie zapytał?"


David Cameron wspomniał o 1D w swojej wypowiedzi podczas konferencji. 

"The Beatles, Elgar i One Direction podbili świat"
Awwwwwwwwwwwwwwwww *.* 



Niall poszedł wczoraj wieczorem do klubu nocnego Cafe de Paris z przyjaciółmi w Londynie, opuścił go około 2 w nocy.




Brak komentarzy: