poniedziałek, 1 lipca 2013

HALO !!

Jesteście tutaj w ogóle?? Chciałam zobaczyć kto tutaj jest, bo nie wiem do kogo to wszystko piszę i się staram... :( Więc chcę zobaczyć pod tym postem jak najwięcej szóstek i komentarzy.... Naprawdę bardzo mi przykro, jak ja się napracuję i wszystko robię w miarę możliwości, żebyście mieli jakby najświeższe plotki i zdjęcia... A wy?? NIC NIE ROBICIE!!! Nawet jednej małej piątki, czwórki czy co bądź wcisnąć się nie chce!!! :( Jestem nieraz naprawdę na was zła!! Na serio... Jak głupia patrzę czy może ktoś dodał komentarz lub reakcję wcisnął... TO NIE , nic nie widzę... Wchodzę na tego bloga, dodaję wszystko też dla Was, nie tylko dla SIEBIE... :( Tylko chciałabym, że jak już ktoś to czyta, to niech wciśnie tą głupią piątkę czy nawet jedynkę!!! Ale wiem, że chociaż ktoś tutaj jest!!! :( Nie obrażajcie się na mnie, ale powinniście mnie zrozumieć... jeżeli ktoś ma swój własny blog, to NA PEWNO ZROZUMIE  nie wierzę, że nie. Nawet nie wiecie jaki mam zaciesz jak jest jakiś komentarz albo cokolwiek, a nawet zdarzyła się jedynka.... nawet z tego się cieszę.... Nie wiem jak do was dotrzeć, to jest pierwszy i ostatni post o tym, że próbuje was namówić na komentowanie lub też wciskanie reakcji... Później nawet nie wspomnę ani słowem o tym ,że macie komentować itp. To tyle, mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze i ktoś doceni moją pracę... :** I nie zapominajcie KOCHAM WAS , nawet jakbyście już nie komentowali :( 

Brak komentarzy: