niedziela, 23 lutego 2014

NEWSY ;**

Zayn w DM o Pezz ♥♥
Fan: Zobacz jak gorąca ona jest, masz sczęście.
Zayn: Wiem, miałem.
AWWWWW *-*




Zayn i Perrie najwyraźniej rozważają zawarcia węzła małżeńskiego pod koniec grudnia, a następnie zrobienie Wesela świątecznego. ♥♥♥♥


Nowe zdjęcie Zayn'a z jego IG *________*



Zayn spędza czas ze swoim kuzynem Jawaadem.
Zdjęcie z ig "Spanie jest dla mięczaków"

*o*




Zayn zmienił swoją ikonkę na Twitterze.-mmmmmm ♥ ☺

Wcześniej zmienił swoją ikonkę na tą:


dodał do ulubionych ten tweet:
https://twitter.com/xnyaz/status/437515623816380416




Harry był 22.02 na koncercie Miley Cyrus w L.A - cooo?! ja też chceee! :c ♥
Była tam też Kendall ale byli osobno.


Na zdjęciu można także dostrzec jego nowy tatuaż.-
Może sobie jeszcze czoło wytatuuj -,-

Niektórzy mówią, że to wieloryb. Podobno zakrył gwiazdkę :c - hahaha PATI! ON MA MNIE! ♥ HAHAHAHHAHHA ! xx




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, TO BYŁO ZAJEBISTE!! ;33




Koncert w Atlancie 21.2.14

<33333







YYY, NIALL? ;oooo





Nialler wybrał się wczoraj z tatą,kuzynem i przyjacielem na mecz rugby w Londynie ;*









 Louis został ambasadorem organizacji charytatywnej Eden Dora Trust. Wypowiedział się na temat chorej dziewczynki którą poznał:

"Nigdy nie słyszałem o zapaleniu ani nabytym uszkodzeniu mózgu, dopóki nie poznałem Eden. Im więcej czasu z nią spędzałem, zrozumiałem z jak poważnymi sprawami ta mała, dzielna dziewczynka się mierzy. Pomimo jej choroby, Eden jest naprawdę niesamowitą, mała dziewczynką. Staliśmy dobrymi kolegami.

Gdy Petrina i Phil zapytali mnie czy mógłbym rozważyć zostanie patronem ich fundacji, zostałem wyróżniony. Nie miałem wątpliwości i oczywiście się zgodziłem. Powiedziałem Philowi, że zrobię wszystko co w mojej mocy, by zwiększyć świadomość innych ludzi i pomóc osobom z podobnymi dolegliwościami co Eden. Jestem niesamowicie temu oddany i nakręcony na zmianę świata z tą wspaniałą fundacją."

ON JEST NAPRAWDĘ NIESAMOWITY....<3
I NIECH KTOŚ TERAZ POWIE, ŻE LOU  MYŚLI TYLKO O SOBIE, TO JA SIĘ DO NIEGO PRZEJDE..;D





Tłumaczenie wywiadu chłopaków. Może nie jest zbyt dosłowne, ale ważne, że mniej więcej wiecie o co chodzi ;**

Reporter :Zwycięzcy nagród "Światowy Sukces" i "Najlepszy teledysk".
To One Direction na scenie Brit Awards. Fajnie Was widzieć.
Gratulacje.
Harry: Cześć !
Liam: Nie robisz dobrego wrażenia (?) Zaczynamy !
Niall: Huw Stevens, jak leci? Co się dzieje?
R: Ogromne gratulacje ! Jak się czujesz ?
Niall ? : Spokojnie. Dzięki.
R: Jak dużo miałeś do wypicia ?
Niall: To jest pytanie do ciebie, Liam.
Liam : Yeah, prawdopodobnie.
R: Hej Liam! Jak się czujesz dzisiaj wieczorem, wygrywając nagrodę globalnego sukcesu ?
Liam: Będę szczery. Czuję się trochę pijany, to jest pierwsza rzecz. Po drugie absolutniezaskoczony. Nie mogę w to uwierzyć, jesteśmy tu ponownie, po raz trzeci.
To jest trzeci raz ?
Zayn: tak, jest.
Liam : Nominowani do nagrody Globalnego Sukcesu. Niesamowite. Nie mogę w to uwierzyć.
R: Również wygraliścię nagorodę na Najlepszy Teledysk, na którą głosowali Wasi Fani.Macie najlepszych fanów na świecie.
Harry masz jakąś wiadomość dla fanów?
Harry: Są niesamowici (fani). Myślę, że kiedy myślisz, iż nie mogą nas już zaskoczyć więcej, robią to.
Są nie realni, więc po prostu chcę im podziękować za cały ten czas. Jeszcze raz dziękuję.
Zayn: Dziękujemy Wam.
R: Nagorda za Globalny Sukces oznacza, że zwiedziliście już świat.Chciałbym abyście wymienili Kraje lub Miasta, w których najbardizej zaimponowali Wam fani na koncertach 1D. Chcesz zacząć ? ( Do Nialla)
Niall: Tak. Chciałbym przede wszystkim powiedzieć ... To jest nasz drugi rok z rzędu aby zdobyć Nagrodę GLobalnego Sukcesu co oznacza dla nas tak wiele bo...
Louis : Wypowiedz się w rapie Niall !
Niall : (rapując) To jest nasz drugi rok z rzędu, aby wygrać nagrode Sukcesu Globalnego. Jesteśmy tu już trzy lata, a teraz hmm ... Miałem operowane kolano, moje kule są tutaj, ciągnę je z sobą wszędzie.
Zayn: Tak, nie jesteśmy źli w rapie.
Niall: Myślę, że dla mnie...
Liam : Wyraźnie nie jesteśmy raperami.
Niall: Nie wiem jakie miasto, ale Australia jest zdecydowanie moim ulubionym Krajem. Austarlia jest świetna.
Liam: Australia wygrywa.
Louis: Brakowało mi tego pytania.
Niall : Twoje ulubione miasto? ( do Louisa)
Louis: Powiem ... Wiesz Niall? Mówię to w połowie aby Cię zadowolić, ale w połowie na prawdę. Chcę powiedzieć Dublin.
Niall: Sprawiedliwie... na tyle. Verona - Włochy.
Zayn:Mieliśmy tam wielu fanów.
Liam: Ghana jest jednym z najlepszych miejsc.
Niall: Harold ?
Harry: Emm... Ja mówię Szwecja.
R: miło jest być w domu na jakiś czas i spotkać się ponownie po wielu miesiącach ?
Liam: Tak, ale to jest pierwszy raz kiedy widzieliśmy siebie od dłuższego czasu.Miło jest dzisiaj się spotkać i opowiedzieć sobie nawzajem co robiliśmy przez ten długi czas.
Zayn: Tak, spędziliśmy miło czas.
Reporter: One Direction ! Gratulujemy i dziękujemy !
Niall : Pozdrawiam Cię !
Reporter : Tak, bez zmian u chłopaków.

A tu link :  http://www.youtube.com/watch?v=wWfgfex26gI





NA DOBRANOC ŁAPCIE SEXI LOUISKA ♥♥






#JEDNOKIERUNKOWYCH WSZYSTKIM ♥
Lots of love xx

Brak komentarzy: