środa, 12 lutego 2014

?!

Heej!
Chciałam tylko zapytać się : czy ktoś głosował wgl na nas?
http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/polski-blog-o-one-direction-,7np,blog.html
Mamy tylko 2 głosy...
Nie powiem, że mnie to trochę zdziwiło, bo myślałam, że trochę nas tu osób odwiedza i chyba do kogoś pisze te posty.
Może pomyślicie sobie, że jestem marudna czy coś, albo że się przejmuje, ale nic z tych rzeczy!
Ja tylko jestem na prawdę zdziwiona!
2 głosy!?
To jakbym tylko ja i Vic wysłały te sms-y, a wysłałam!
Może za dużo od was wymagałam, ale ta kasa nie poszła na marne!
Dziękuje chociaż za chęci +Kocham Żelki !
Dziękuje Ci, ty jedyna chociaż napisałaś, że się postarasz!!
Ja nwm czy te wyświetlenia to jakieś przypadkowe czy co?!
Nie wiem co mam mysleć, dla mnie osobiście było to bardzoo ważne!!
Nawet nie wiem po co to wszystko pisze!
xd
No , ale nic...
Jest już pierwsza 10 :((
Niestety, my się nie dostałyśmy...
Przepraszam, jeżeli kogoś może to uraziło w jakiś sposób :(
I żałuje, że nie ma tych komentarzy dla anonimów, było by lepiej , ale niestety nie możemy tego zrobić...
Dobranoc i jeszcze raz przepraszam jak kogoś uraziłam...

Brak komentarzy: