czwartek, 13 lutego 2014

.... ♥

maximilianhurd @taylorswift thank you for making us feel 22. We knew you were trouble when you walked in @eleanorj92 




ZAZDROSZCZE!! ♥


♥♥







MATKO!!
JAK BILLY ZARÓSŁ XD
ALE I TAK POZNAJE TEN GŁOS!! *.* ♥♥
DAWNO GO NIE SŁYSZAŁAM!! ♥
FAJNA PIOSENKA!! ♥♥



Dan na pokazie! ♥
PIĘKNA SUKIENKA!! ♥ *.*

  




NIEKTÓRZY NA PRAWDĘ MNIE JUŻ WKURZAJĄ Z TYMI KOMENTARZAMI , TYPU :
"O JEJKU DAN!!  
TĘSKNIMY, WRÓĆ!!
LANIELLE FOREVER!" 
DO NIEKTÓRYCH MOŻE JESZCZE NIE DOTARŁO, ALE LIAM JEST W SZCZĘŚLIWYM ZWIĄZKU Z SOPHIĄ!!
CZY KTOŚ SIĘ ZE MNĄ ZAGADZA?? ♥



Boyzone zaprzecza plotkom o ich rywalizacji z One Direction.

Oba zespoły wydały albumy w tym samym czasie, fani zespołów zachodzą w głowę czy zamierzają rywalizować.
JEJKU CO ZA PLOTKI -,-

Shane Lynch z Boyzone mówi:
"Chłopaki z One Direction są 20 lat młodsi [...], nasi fani są całkiem inni od ich. Nie toczymy bojów z żadnymi młodymi gwiazdami o miejsce pierwsze. [...] Nasza muzyka jest dojrzalsza."

'Midnight Memories' zadebiutowało w 2013 roku na miejscu 1, gdzie 'BZ20' utrzymało się na miejscu 7.


Simon Cowell na temat porównywania ilości fanów 1D i The Beatles: 

"Nigdy o tym nie myślałem. Nie mam pojęcia. Są popularni... " 


Fanka spotkała dziś Harry'ego na stacji Kentish Town w Londynie




Harry i Fran Cutler, Londyn 17.09.13
...OKI...




KTO SIĘ ZGADZA??
SZCZERZE, TO NIE MAM Z KIM DZIELIĆ TEGO DNIA, ALE LUBIĘ TEN DZIEŃ :))
JEST TAKIM ODRÓŻNIENIEM OD RZECZYWISTOŚCI, TEN DZIEŃ NIEKTÓRE PARY LUB NAWET MAŁŻEŃSTWA SPĘDZAJĄ RAZEM!
ODERWIĄ SIĘ W KOŃCU OD TEGO SZAREGO ŻYCIA I PÓJDĄ DO KINA, DO RESTAURACJI NAWET NA SPACER!
WAŻNE, ŻEBY TEN DZIEŃ SPĘDZIĆ PRZYJEMNIE Z UKOCHANĄ OSOBĄ :))


Mama Harry'ego wstawiła na IG zdjęcie z Gemmą i Harrym!
JEJKU JEGO MAMA WYGLĄDA LEPIEJ ODE MNIE!!! :(
o.0
brutal tru


MYŚLE, ŻE SPODOBAŁ SIĘ WAM MÓJ POST ♥
KOCHAMMM




Brak komentarzy: