piątek, 28 lutego 2014

:))

Ktoś:Co masz w glowie?
Ja:One Direction
Ktoś:Co masz w sercu?
Ja:One Direction
Ktoś:Co masz w zeszytach?
Ja:One Direction
Ktoś:Co masz na ścianie?
Ja:One Direction
Ktoś:Jaką masz tapete na telefonie?
Ja:One Direction
Ktoś:Gdzie ty ich kurwa nie masz?
Ja:W kontaktach!

WŁASNIE !!!
Hahaha : *





XD








Awwwwwwwww











haha achh louis ty bieberze :))) xdd









nooom










Z istagrama Zayna 
"Bad Pizza"
woow *.*









Zayn był wczoraj z Benem, Dannym i Jawaadem w pizzerii Sub Xpress w Cheshunt, Hertfordshire. 
*.* ♥






wstydze się ich !
xdd








*.* achhh ♥ :((









''maejorali: Szczerze. Najbardziej utalentowany i miły człowiek jakiego kiedykolwiek poznałem. Niech Bóg Cię błogosławi Bizzle. Nic nie może Cię zatrzymać'' #Instagram



:***  *.*
kochany ♥







świetna bluzka! 







Niall napisał na TT:

"Zamierzam zrobić dziś śniadanie! Absolutnie wygłodzony!" 

F: Co zamierzać zjeść?
N: Cóż najpierw zjem bajgiel bo mam teraz dziwną obsesję na ich punkcie! Następnie kanapki z kiełbasą.







Harry był wieczorem na koncercie zespołu Kodaline w El Rey Theatre, a następnie wybrał się do baru na Pre-Oscar Party w Laurel Hardware. Zrobił sobie też kilka zdjęć z fankami które czekały na niego pod budynkiem. Harry opuścił bar około 2-3 w nocy czasu LA. 





Brak komentarzy: