poniedziałek, 3 lutego 2014

:-)

*Oglądając wiadomości*
Prezenter: Niall Horan z One Direction został porwany.
*Cała rodzina patrzy na mnie*
Ja: KARMIĘ GO,PRZYSIĘGAM!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAH :D





1D dodalo piosenke Justina do playlisty ;**






Niall byl na koncercie Taylor ;))





Masakra jakie hejty poleciały!! ;oo
że biedulek....że mają nadzieje, że uszy ma całe i wg z Barbarą....
Ale po pierwsze Barbara to przyjaciółka i nie jest jeszcze nic potwierdzone, a po drugie może lubi jej piosenki, i ja mu się nie dziwie, bo też je kocham ♥







Patrzcie jakie buty sa w Dachmannie w Danii i chyba tez w Norwegii i Szwecji

Czyli jest mozliwosc ze beda takie w Polsce na zime :))
Zdjęcie: Patrzcie jakie buty sa q Dachmannie w Danii i chyba tez w Norwegii i Szwecji :) 

Czyli jest mozliwosc ze beda takie w Polsce na zime :)

//Dan
 Mi osobiście nie przypadły do gustu.. ;D















Denise i Theo *-*
Theeeeo ♥♥♥





Oficjalna premiera teledysku 'Midnight Memories' w polskiej telewizji dziś po godzinie 19 na kanale 4FUN.tv!!! ♥





mmmm, chce jego czaapke ;3
wygląda baardzo ciepło! :-)



WIDZIELISCIE NOWY TELEDYSK DO PIOSENKI BIEBSA? ♥♥♥





ZDJĘCIE DNIAAA!! *O*









Mama:Ten czarny fajnie się rusza (Malik)
Ja:....
Mama:......
Ja:....
Mama:i co sie gapisz,idź sprzątać pokój XD

Zdjęcie: Ewelina Małyska <3 Zayn 
Nandos




A  NA KONIEC MACIE ZAAAJEBISTE ZDJĘCIA ♥♥

Zdjęcie: Nie wiem jak wy ,Ale ja...ohhh nie ważne XD 
Nandos




Zdjęcie: CORAZ BARDZIEJ GORĄCO.....<3 *_*
Nandos

Zdjęcie: Ahhhh <3 WYBUCHŁAM !!! *_* 
Nandos



ALE NIE MOGE ZNALEŹĆ NIALLA :CCC

LOTS OF LOVE !! xoxo

Brak komentarzy: