wtorek, 11 lutego 2014

HIII ♥

http://www.sport.pl/soczi2014/1,134860,15426781,Soczi_2014__Kamil_Stoch_mistrzem_olimpijskim___.html --- MATKO JESTEM TAKA DUMNA!!
WRĘCZANIE MEDALI, TO BYŁO NIESAMOWITE!
MÓWILI W KILKU JĘZYKACH (w końcu emitowane było na całyy świat!!)
MÓJ TATA PRAWIE SIĘ POPŁAKAŁ!
KAMIL MIAŁ TEŻ ŁZY W OCZACH, NIE DZIWIE SIĘ! :)))
A POŹNIEJ HYMN POLSKI !!
OMG!
NA CAŁY ŚWIAT, NIE NO TAKA DUMNA NIGDY W ŻYCIU NIE BYŁAM !! ♥ *.*

___________________________________

Wczoraj przyjechałam, ale miałam problemy zdrowotne, że tak powiem strasznie bolał mnie brzuch!!
Myślałam, że zwariuje!!!
Ale się stęskniłam!!! ♥♥
Więc dziś wstawiam newsyy  






Harry, Anne i Robin podczas przerwy świątecznej !




Wcześniej niewidziane! Harry za kulisami The Jingle Bell Ball. NYC 07.12.12




Wnioskując po tweecie Nicoli (siostry) Liam był na wakacjach na Wyspach Dziewiczych nie tylko z Sophią ale także z rodzicami, swoimi siostrami i ich chłopakami!!! *.* ♥







Fani będą mogli głosować w kategorii "British Video" na BRIT Awards podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 19 lutego w Londynie. Głosowanie odbędzie się za pomocą Twitter'a. 

Z 1D konkurują: http://www.youtube.com/playlist?list=PL0Kro0grO1E0t3WFznTy23cH1UIt63pCG

Przypominamy, że 1D są nominowani także w kategoriach: "British Single" i "British Group".

Gala odbędzie się 19 lutego, chłopcy się na niej pojawią.



Harry i Yianni Charalambous (właściciel warsztatu samochodowego) dziś w Londynie :**




Niall napisał na TT:

"Czas na podcinanie włosów z Lou! Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć też Lux"



Stowarzyszenie wędrującej kurtki xD


A TERAZ JEST UU.... 

ZAYN'A!!!
XDDD



Harry był wczoraj w klubie w Londynie https://twitter.com/SophieBird4/status/432622771982860288





Niall na Twitterze:

"Właśnie zobaczyłem moje ostatnie zdjęcia, zabierzcie mnie gdzieś do ciepłych krajów! #białyjakcholera"

Kuzyn Nialla: Wstawaj i zrób nam śniadanko, proszę Kacper 
Niall: Odejdź ty Harry od Hendersonów.
Kuzyn Nialla: Musimy znaleźć ci dobre biuro podróży #Kacper pic.twitter.com/WvOrkF606L
Niall: Hahah Willie, Johnny i Peggy! Użyj kremu Veet na swoje ręce! pic.twitter.com/ACNzqzVoXP






WCZORAJ SOPH MIAŁA URODZINKI!
PRZEPRASZAM, ŻE TAK POŹNO PISZĘ, ALE 
Życzę jej wszystkiego naj naj naj....  Żeby dobrze jej układało się z Liam'em i aby te wakacje które ma teraz spędziła jak naj lepiej : ) Wiem że tego nie przeczyta ale co tam ! 

I WGL CZEGO SOBIE ZAPRAGNIESZ SOPH!!!  *.*










Emma Roberts uwielbia One Direction, a Harry Styles to jej crush!

"Mogę gadać z młodszą siostrą o One Direction cały dzień. Boję się, że ktoś kiedyś przejrzy mój telefon. Muszę ciągle usuwać wiadomości. Wszystkie wyglądają tak 'Harry Styles, Harry Styles, Harry Styles...'. Do wszystkich moich znajomych. 'Jak myślisz, co Harry Styles robi? Myślisz, że jest w LA?' "

"Wpadłam na nich (nieprzypadkowo) na rozdaniu nagród. Mam z nimi ponad 100 samostrzałek na telefonie."





One Direction za reklamę samochodów Addison Lee w swoim teledysku, mogą używać aut przez rok za darmo. Chłopcy korzystają z firmy przewozowej Addison Lee London od kiedy byli w X Factor.

Louis napisał na twitterze:
"Jestem pewny, że dostaniemy od @AddisonLeeCab jakąś złotą kartę za reklamę? haha"
Hahahahhahaha, TO! TO JEST ŻYCIE!!! ♥





Nowy tatuaż Justina - ''FORGIVE'' !!











KURRRRDE JAK JA GO KOCHAM, UWIELBIAM !!!!!!!!!
ON JEST PO PROSTU NAJKOCHANSZY!!!!
IDEALNY!! *.*






:))))))






Zayn : Owocowe smaki , bezpieczeństwo i skuteczność ? 
Harry : Durex ! 
Zayn : Chodziło mi o Flegaminę . Z kim ja żyję . 









:'(
tacy są już ludzie!
ŚWIATA NIE ZMIENISZ!














TRU :'(







\
XDDD





HAHAHHAHAHHAHAAH!!
CO WAM WYSZŁO??
PISZCIE W KOMENTARZACH!!!
MI : NIKT
XDD!! ♥












O.0 
BOŻE!!!











HARRY NIE KIEDYS, JUTRO!!
JUŻ KUPIŁAM CI BILET!!!


Perrie napisała na twitterze, że Kanada jest piękna! 
PFF,,, NIE BYŁA JESZCZE IN POLANDDD!!



Brak komentarzy: