sobota, 1 lutego 2014

1D

Liam zdał prawko;)
Będzie wszystkich odwoził po imprezie Harry'ego!! xd




xd

Niall napisał na TT:

"@HarryStyles Wszystkiego najlepszego stary! Mam nadzieje ze będziesz miał super dzień! Daj mi znać a temat jakiegoś urodzinowego drinka/picia, Shenigans może być równie dobrze"

Całkiem możliwe, że Harry nie jest już w USA
https://twitter.com/travisjculver/status/429501777914757120


Niall osiągnął liczbę 17 milionów follwers na Twitterze.

Napisał:
"Właśnie zdałem sobie sprawę, że mam 17 mln followers na TT! To dużo ludzi! Dziękuję!"

Julie Feingold (stylistka 1D) wstawiła na IG zdjęcie Liama przed czerwonym dywanem na gali AMA 24.11.13


Liam wczoraj z fankami w Londynie

Harry napisał na TT:

"Mam nadzieję, że wszystkim podoba się teledysk... Nie próbujcie tego z mostem.. Trochę przerażające" 

F: Wszystkiego najlepszego słodki tyłeczku 
H: dzięęęki 

Niall napisał:

"@benwinston @CarlyShackleton @Dwdsoutar Kocham was wszystkich i kocham pracować ze wszystkimi z Fulwell! Dzięki za kolejny świetny teledysk. To dużo znaczy" 

"Macie zamiar pobić rekord 24 godzin na VEVO?" 

F: Myślisz, że możemy pobić rekord?
N: mam nadzieję


Harry napisał na TT na temat akcji fanów opierającej się na zbiórce pieniędzy dla fundacji Believe in Magic z okazji jego urodzin.

"Właśnie zobaczyłem darowizny dla @believeinmagicx z okazji moich urodzin. Dziękuję wam.. Jesteście wszyscy bardzo, bardzo uprzejmi i mili x" 


Hahahhahahahaahhah!!!
Brava dla dziennikarzy!! xd

Niall pojawił się w jednym z filmików Derby County Football Club (od 0:32) 
http://www.youtube.com/watch?v=cby0poESXr0&list=UUsOKCDfSRPwRhnbCqBO8CQw



http://instagram.com/p/jzZj2QOGQ2/  -- Hahahahhahahaah !!
Sexyyy ♥

Brak komentarzy: