czwartek, 6 lutego 2014

1D , LM ♥

Zayn na TT:
"Dobranoc wszystkim"
OMG *.* ♥♥
ZGON ♥♥!!!






Louis odwiedził dziś znajomego menadżera Doncaster Rovers w Cheshire, jego córka zrobiła sobie z nim zdjęcie :**







Liam i Sophia spędzają urlop w Peter Island Resort na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych, na wyspie Peter Island!!! ♥♥ *.*



Niall był dziś na treningu Derby County :))







Niall na Twitterze:

Fanka: Nie mogę się doczekać ich (5SOS) albumu
Niall: Powinnaś być podekscytowana! Jest świetny!

"Aaggghhhh! Jestem bardzo podekscytowany trasą. Nie mogę spać, myśląc o tym. Wielka scena, stadiony, wy, nowa muzyka, gitara!"

Fanka: Nie jesteś przez to okropnie zdenerwowany czy podekscytowanie przejmuje wszystko?
Niall: Nie! Podekscytowanie w tej chwili! Nerwy zostawam do dnia pierwszego koncertu.

Fanka: Jesteśmy bardziej podekscytowani niż ty.
Niall: Nie, nie jesteście!

Fanka: Jakiej piosenki nie możesz się doczekać, by zagrać ją na koncercie?
Niall: 'Little White Lies' będzie genialne na żywo!

Fanka: Czego najbardziej nie możesz się doczekać?
Niall: Wszystkiego! Będę miał świetny okres w tym roku, nie będę się niczym przejmował!

Fanka: Grasz trzy razy w Croke Parku, TRZY RAZY, TRZY!
Niall: K*rwa, jestem tak podekscytowany!

Fanka: Będziesz grał na swojej gitarze 814ce podczas trasy?
Niall: Będę grał na 414ce i może 314, potem kupię jakąś odjazdową elektryczną gitarę.

Fanka: Jestem chol*rnie podekscytowana!
Niall: Ja też!

Fanka: Macie już ustalony harmonogram występów?
Niall: Tak.

Fanka: Żyjesz jak w bajce, czyż nie?
Niall: W rzeczy samej!

Fanka: Jakich stadionów nie możesz się doczekać?
Niall: Croke Parku w Dublinie i San Siro w Milanie.

Fanka: Jakiej piosenki nie możesz się doczekać, by zaśpiewać ją na żywo?
*Uwaga*
Niall: Oh, nie możemy się doczekać każdego występu! Ale jako fan piłki nożnej, San Siro jest jednym z największych stadionów świata.

Fanka: Co lubisz w byciu w trasie?
Niall: W tym roku to, że żaden stadion nie będzie wyglądał tak samo.

"W ogóle, co jest k*rwa. Występuje na Rose Bowl w moje 21 urodziny. Szczerze, po tym koncercie nie będę imprezował!"

Fanka: Co jest najgorszego w tourbusach?
Niall: W moim łóżku jest zbyt gorąco.

Fanka: Będziecie znów pisać i nagrywać piosenki podczas trasy?
Niall: Myślę, że tak!

Fanka: Tak mi przykro, będziesz uziemiony w swoje urodziny.
Niall: Żartowałem! Zaszaleję!

Fanka: Kolejny dzień, a Niall znów mi nie odpowiedział...
Niall: Odpowiedział! Podoba mi się twoja twitterowa nazwa! Świetny pomysł!
("Duże piwo i świetna zabawa")

Fanka: Masz jakiegoś zwierzaka?
Niall: Nie, mieliśmy kota przez 17 lat i zdechł w zeszłym roku!

Fanka: Co lubisz robić w tourbusie?
Niall: grać na gitarze i się relaksować!

"Okej, myślę, że jestem gotowy do snu! Chciałem Wam tylko powiedzieć jak bardzo podekscytowany jestem! Dobranoc! Kocham Was wszystkich!"

Ktoś: Nienawidzę cię ty irlandzki gnoju
Niall: Mocne! A ty śmierdzisz kupą psa.





Fanom Ellie Goulding życzę wspaniałej zabawy na koncercie !
One spełniły swe marzenia i sprowadziły Ellie do Polski teraz nasza kolej na One Direction <33




Simon Cowell, także pogratulował Little Mix zajęcia 1 miejsca na iTunes :**


Zayn napisał na swoim twitterze o dziewczynach:





Dziewczyny przed występem w Watch What Happens Live:

Występ:






Dla zaspokojenia nerwów! :*

Perrie NIE obcięła swoich włosów. 

Wielokrotnie zostaliśmy poinformowani o tym przez Perrie:
-Twitter i zdjęcie:
https://twitter.com/LittleMixOffic/status/431135710721355777

-Instagram i NAGRANIE:
http://instagram.com/p/kDgY77OGXZ/
*.* ♥

- oraz przez Aarona, który własnoręcznie wykonał fryzurę Perrie:
https://twitter.com/aaroncarlohair/status/431105784882397185



Times Square NYC! Jaka ja jestem dumna !!!
o.0


NYC, USA - 05.02.2014 r.


HAHHA MINA PEZZ ☻ 






_______________________________

HEJ!!!
CO U WAS?! ♥
CHCIAŁAM NAPISAĆ, ŻE DO PONIEDZIAŁKU MNIE NIE BĘDZIE! :(
ALE KIEDY TYLKO PRZYJADĘ, OD RAZU WCHODZĘ NA KOMPA I PISZĘ NEWSY ITP. 
A ZRESZTĄ JEST VIC :))
3MAJCIE SIĘ!!
DZIEKUJE JESZCZE RAZ ZA WYŚWIETLENIA !!
WOOOW!!
JESTEŚCIE IDEALNI !! ♥ *.*
KOCHAM WAS!!
(8) Tumblr

Przepraszam, że nie będzie mnie tak długo, ale chyba wytrzymacie :)) xd

A teraz pozdrawiam was cieplutko i życzę miłego czwartku, piątku, soboty, niedzieli i poniedziałku!! (tak na zapas!) ♥
Kocham!!! xoxo

Brak komentarzy: