czwartek, 16 maja 2013

ROOM94

Tu macie tylko takie dialogi o ROOM 94 ;**, cudowne kocham ich *.*


1#  Dean : Nie byłam aż tak pijany ....
Kieran : Ubrałeś się w kostium strażaka i mówiłeś że jesteś strażak Sam ....


2# Kit : Nie byłem aż tak pijany ...
Sean : Podczas burzy stałeś na balkonie z miską w rękach chcąc złapać pioruny, bo nie było prądu ...


3# Nie byłem aż tak pijany ....
Kit : Powiedziałeś że Polska to najbrzydszy kraj w jakim byłeś ....
Kieran : ....... Nie tknę tego więcej ....


4# Sean : Nie byłem aż tak pijany ....
Daen : Lizałaś plakat Biebera, mówiąc że chcesz być taki jak on ....


5# Dean : Nie byłem aż tak pijany ....
Kit : Koleś oglądałeś Titanic'a
Dean : I co z tego ???
Kit : Zacząłeś ryczeć już na samym początku ...
Dean : ........... Ok


6# Kit : Ale ja naprawdę nie byłem pijany ...
Kieran : Nie chciałem ci tego wypominać, ale skoro nalegasz ... Wczoraj całowałeś się z moim kotem ... Wiesz wszystko było by ok jak byś zapytał mnie o zgodę ....
Kit : .................................


7# Kieran : Nie byłem aż tak pijany ....
Sean : Zabrałeś ( t.i ) kosmetyczkę i czarną sukienkę ... Zamknąłeś się w łazience i .....
Kieran : Nie mów że to założyłem ....
Sean : Sory stary ale wyglądałeś komicznie z tym makijażem własnej roboty. Mam nawet zdjęcie ... chcesz zobaczyć ???
Kieran : Nie dzięki .......


8# Sean : Nie byłem aż tak pijany ....
Dean : Chciałeś robić striptiz na kiju od szczotki do zamiatania ....

Brak komentarzy: