piątek, 17 maja 2013

Nie mogłam się powstrzymać, żeby to wstawić ;***  :

1# Lou : Nie byłem aż tak pijany ....
Zayn : Koleś pytałeś się piekarnika czemu jest teki gorący ....


2# Harry : Nie byłem aż tak pijany ....
Paul : Powiedziałeś że Taylor to najpiękniejsza dziewczyna na świecie .....
Harry : ..........
Paul : ...........
Harry : O ku*wa             


3# Zayn: Nie byłem aż tak pijany ....
Liam : Ubrałeś kabaretki i stałeś pod latarnią krzycząc " to was szczęśliwy dzień chłopcy "


4# Niall : Nie byłem aż tak pijany ....
Harry : Wyrzuciłeś lodówkę przez okno ....
Niall : ...........
Harry : ..........
Niall : ............
Harry : .................
Niall : Boże kochanie nic ci nie jest ..... < biegnie do ogródka >


5# Liam : Nie byłem aż taki pijany ......
Lou : Poprosiłeś Dan żeby ścięła włosy i oddała Lokiemu bo ten gubi sierść.


6# Lou : Nie byłem aż tak pijany .......
Harry : Zaglądałeś pod spódnice, każdej napotkanej kobiecie w poszukiwaniu małp.


7# Harry : Nie byłem aż tak pijany .....
Zayn : Przyczepiłeś sobie dzwonek do wisiorka i udawałeś owce .....


8# Zayn : Nie byłem aż tak pijany .......
Niall : Próbowałeś ujeżdżać pluszowego konia .....


9# Niall : Nie byłem aż tak pijany .....
Lou : Chciałeś wejść na dach i wlecieć przez komin jak Mikołaj .....
Niall : Mówiłem że nie byłem pijany ....
Lou : .........................


10# Liam : Nie byłem aż tak pijany .....
Zayn : Podszedłeś do Paula i zapytałeś się jak on to robi że jest tak chudy ....


11# Lou : Nie byłem aż tak pijany .....
Liam : Stary podszedłeś do lwa w zoo i pytałeś się o drogę do Narni.


12# Louis: Nie byłem pijany. 
Harry: Stary, wjechałeś samochodem w kartony krzycząc 'Haniu Mostowiak, nadchodzę'. 


13# Zayn: Nie byłem aż tak pijany. 
Harry: Stary, obsypałeś się brokatem krzycząc, że jesteś Edwardem 


14# Harry: Nie byłem aż tak pijany. 
Louis: Stary, zmoczyłeś się i krzyczałeś, że wody Ci odeszły 


16# Niall: Nie byłem aż tak pijany !
Liam:Stary,pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść                                    

17# Zayn: Nie byłem, aż tak pijany...
Louis: Spędziłeś pół godziny w wannie szukając Nemo.



18# Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: Stary wpisałeś w google "Harry Styles" i mówiłeś że ma zajebistrze loki od Ciebie.



19# Harry : Nie byłem aż tak pijany ! 
Liam : Stary , przez godzinę przytulałeś się do wieszaka krzycząc że lubisz ciche dziewczyny !


20# Niall : Nie byłem aż tak pijany! 
Harry : Stary, chciałeś zjeść jabłko z mojego iPhona.




Brak komentarzy: