niedziela, 12 maja 2013

Dialogi ;**

Tak na osłodzenie dnia , macie takie różne dialogi itp.:  

Ktoś: To Ty jesteś fanka Tego brytyjskiego gejowskiego boysbandu? 
Ja: Nie, nie lubie The Wanted.... XD  piękne  ;D

1D JAKO Ratownicy na basenie:
Ktoś: On sie topi! 
Zayn: Już biegnę 
* ZA chwile *
Ktoś: On się topi! 
Harry: Już biegnę Zayn! 

5/5 One Direction
4/5 Ma tatuaże
3/5 Urodziło się w 1993 
2/5 Ma imię na L 
1/5 Jest Irlandczykiem 
0/5 Wie o moim istnieniu.... Bolesna prawda :( 


Niall: Zabiję tego kto zeżarł mi resztę pizzy!!
Hazza: [T.I] ma przechlapane.
Wchodzi Niall i widzi, że ją jesz.
N: A kochanie to ty. Jedz sobie spokojnie- wychodzi z pokoju, a Harry'emu opada szczęka.
Ty: Ma się 'to coś'.


Ty: Zayn zbiłam lusterko!!
Z: TY GRZESZNIKU!!!! Ale masz jeszcze mnie, piękny jak zawsze... ;*

Niall: Mam dziewczynę.
Harry: Co to za laska?
Liam: Miła jest??
Louis: Lubi marchewki??
Zayn: Jest piękna jak ja?? Kim ona jest??
Niall: Jest Directionerką i właśnie to czyta ;**

Ty: Kochanie...
Harry: Co?!
Ty: Gówno 1:0
H: Zrywam 1:1
Ty: Jestem w ciąży 2:1
H: Jestem bezpłodny 2:2
Ty: A kto powiedział, że z Tobą?? 3:2....   XD dobre ;***

A na koniec:

- Wez zapomnij o nim!!
- Nie umiem ;(
- Czemu niby??!!
- A pamiętasz ile jest 2+2??
- Tak
- To wez ku*** zapomnij ;(  (sory za słowo)... 

Brak komentarzy: