niedziela, 19 maja 2013



HAAAAJJ <33 Dzisiaj wstawiam imaginy z gifami, ponieważ osobiście je uwielbiam :)) <Twórcza jaaa :D>
Soooołł zaczynamy ;** :




Zayn: Zostaaw mnie!!
Hazza: [T.I] jest moja!!



Ty: Liaś, pokaż, jak robi króliczek?
Liam:





Ty: Lou, zgadnij co kupiłam?
Lou: MARCHEWKIII?








Ty: Zayn, kotku....nie zdążyłam kupić ci lusterka...
Zayn:






Ty: Niall, dzisiaj na będzie  OBIAD DIETETYCZNY...
Niall: 



Ty: Dobraaa, idziemy do Nandos !!
Niall:





A to Niall, próbujący Cię poderwać.



Reakcja Hazzy:




Ty: Harry, co dzisiaj robimy?
Harry:





Liam: AKUKUUUUU! 




Louis, gdy zobaczył jak jakiś chłopak do Ciebie zarywa:




Niall na dyskotece:




A to Hazza na dyskotece:




Gdy weszli na parkiet w piątke:



Ty: Ja ich nie znam....


Ty: Louuuu!! Choć mam coś dla Ciebie!!
Lou: COOO??
Ty: TWOJE ULUBIONE, CIASTO MARCHEWKOWE!! 
Lou: Idee!!




Niall: Umówiłem się z [T.I] na randkeee!!:





Ty i Niall bawicie się w chowanego.
Ty: SZUKAAAAAM!
Niall:






A TO MÓJ OSTATNI, DZIWNY SEN <33 :






------------------------------------------------------------------------------


NO I TO JUŻ WSZYSTKO. PROSZĘ PISZCIE CZY WAM SIĘ TO SPODOBAŁO. BAAARDZO PROSZE O KOMENTARZE, BO TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE!! ;**



KOCHAM WAAAAS ~ VICKY~

Brak komentarzy: