piątek, 21 czerwca 2013

Heeej!!! Macie tutaj Tweety.. Sama wymyślałam, wiem koszmarr :( Oceniańcie!!! PROSZĘ :**

Twój tweet: Ahh...  Mam fazę na ćwieki !!! I z tego powodu kupiłam kilka bluzek... 



Twój tweet: Muszę przyznać... Ten błyszczyk jest po prostu nieziemski !



Tweet Hazzy: [T.I] dużo ćwiczyła i nareszcie doczekała się pięknego rezultatu.



Twój tweet: [I.T.P] po długim chodzeniu po sklepach, w końcu wybrała tą właściwą sukienkę... Jest prześliczna!



Twój tweet: Nie wiedziałam , które wybrać, więc wzięłam te wszystkie, które mi się podobały <33



Tweet Hazzy: Właśnie wraz z [T.I] podziwiamy piękny widok z naszego okna !!



Tweet Nialla: [T.I] w końcu odważyła się ze mną przelecieć helikopterem. Jestem z ciebie naprawdę dumny skarbie. Kocham Cię <3


Twój tweet: Potrzebuję nowej torebki i nie mam zbyt wiele do wyboru...ahhh! Haha xx



Tweet Danielle: Podczas, gdy chłopcy są w trasie, @EleanorJCalder, @[Twoja nazwa] i ja upiekliśmy ciasteczka i robimy babską noc!! xx



 Twój tweet: Po 2 miesięcznej trasie, w końcu jest w domu i mogę się przytulać z @NiallOfficial! yaayy! xx



 Twój tweet: Pieprzyć hejterów!! Zły palec kochanie! xx @HarryStyles



A teraz takie imaginy z gifami :***

*całujesz się z Harrym na plaży*




Ty: Niall pokaż mi swoje ruchy taneczne.
N: Ok.
*kiedy Niall pokazuje Ci kroki , rozśmieszasz go*
N:



*Kiedy Liam widzi Cię w skąpej bieliźnie*
Liam:



Harry: Uspokójmy się trzeba wymyślić co kupić [T.I] na święta.

Louis: Cicho.. Hah


*chłopcy idą do twojego domu*
1D:



*od kilku dni chodzisz smutna. Louis tego nie wytrzymuje i próbuje Cię rozśmieszyć*
Lou:




Brak komentarzy: