piątek, 21 czerwca 2013

Chłopcy odpowiedzieli na parę pytań podczas próby dźwiękowej w Nashville:
- Ulubiony kolor:
Liam: granatowy
Niall: fioletowy
Harry: turkusowy
Louis: czerwony
Zayn: szary
- Jaką chcieliby mieć super moc:
Harry: umiejętność latania oraz oddychania pod wodą
Louis i Niall: umiejętność chodzenia po wodzie
- Ulubiony smak lodów:
Liam: czekoladowy
Harry: miodowy
Zayn i Louis: miętowy + kawałki czekolady
Niall: ciasteczkowy
- Niall zapytany o ulubiony tatuaż chłopaków, odpowiedział:
Louis'a: napis: ‘It Is What It Is’
Liam'a: pióro
Harry’ego: jaskółki
Zayn'a: robot
Dodał także, że z powodu swoich kurzych nóżek wytatuuje sobie napis „kurczak” (chicken) na łydce. (żartował)

+ Liam napisał na TT:
"Ktokolwiek dzwoni do naszych pokoi proszę przestań, to nie jest zabawne, tylko wszystkich wkurzasz"
": ("
"Następnym razem jak będzie twój dzień wolny od szkoły, będziesz leżeć i ktoś do ciebie zadzwoni. jak ci się będzie to podobać?
"Dlaczego? przepraszam za bycie złym ale jestem taki, gdy mało śpię. teraz podróżujemy każdego dnia . Chcę jednego dnia żeby nie podróżować"
- Fanka: "Liam denerwuje mnie tak bardzo, musicie przestać się do niego podlizywać . Zachowuje się jak bachor"
Liam: "I spać w tym samym czasie i ktoś cię budzi. Bądźmy szczerzy. Myślę ze byłabyś troszkę wkurzona, prawda?"
- Fanka: "Wiem, że niektórzy z was nie zdają sobie sprawy z tego, że chłopcy cały czas jeżdżą, pracują i są zmęczeni. Zostawcie ich w spokoju"
Liam: "Dzięki , jestem wdzięczny za takich ludzi jak ty, gdybyś tu była zapewne dałbym ci całusa"
- Fanka: "Przynajmniej nie masz małej siostry która uderza cię wielokrotnie aby cię obudzić. świetny sposób aby rozpocząć weekend. Nie!"
Liam: "taa, to nie brzmi dobrze "
- Fanka: "Kocham Liam'a. W przeciwnym razie nie traciłabym mojego życia na ciągłe próby spotkania go, nie słuchałabym jego muzyki i nie kupowałabym biletów"
Liam: dlaczego mnie tak nazwałaś skoro nic ci nie zrobiłem? Jestem po prosty szczery, wolałabyś abym kłamał?"
"Hej wszyscy, możecie przestać atakować tą dziewczynę, to nie jest miłe mimo tego co powiedziała"
"Lol, dzięki wszystkim którzy mnie teraz nienawidzą, przepraszam za szczerość."

Liam dziś w Atlancie!


Louis dziś w Atlancie - KLIK!

Harry dziś w Atlancie (21.06.2013)

Harry ma nową ikonkę na Twitterze!

Liam w Norwegii 07.05.13

Paryż - 30.04.13



Brak komentarzy: