środa, 26 czerwca 2013

Harry napisał na Twitterze:

"Więc co myślicie o zwiastunie?"

Fanka: KOCHAM TO. NIE MOGĘ SIE DOCZEKAĆ NA THIS IS US. OMG. BARDZO EKSCYTUJĄC
Harry: doobrze! Cieszę się, że Ci się podoba

Fanka: Jadę do domu w moim nowym samochodzie z One Direction grającym w tle.
Harry: legenda

Fanka: U M I E R A M
Harry: To dobrze czy źle?

Fanka: Odpowiadasz fanom, omg, nie zauważysz mnie ale kocham cie i zwiastun był niesamowity, jestem bardzo dumna x
Harry: Dziękuję ci bardzo

Fanka: To mogłoby uczynić mój dzień jeszcze lepszy gdybyś mnie zaobserwował. nie mogę się doczekać na film. Jestem bardzo bardzo dumna. x
Harry: Cieszę się, że ci się podoba

Fanka: Jakaś dziewczyna płacze przed film 1D w radiu. ok zamknij się.
Harry: Przepraszam, to byłem ja. Po prostu jestem bardzo podekscytowany



Ahh... ten nasz Hazza... " umieram... to dobrze czy źle??" XD hahahah ;**

Brak komentarzy: