niedziela, 5 stycznia 2014

Newsyy ♥

Zayn i Jonnie (brat Perrie) podczas 1D Day :*




Jonnie Edwards wstawił zdjęcie z Zaynem na flipagram :))

Lou Teasdale (stylistka 1D) wyda własną książkę: "The Craft"; na temat makijażu, stylizacji itp. 

Premiera: 14 kwietnia 

Sesja dla japońskiego magazynu ♥




Nominacje do BRIT Awards 2014 ogłoszone zostaną w czwartek, trzymajmy kciuki za 1D!!! : )


Niall napisał na twitterze:

"Wstałem w środku nocy, aby zjeść żeberka, których nie zjadłem wcześniej z chińskiej restauracji na wynosi. Uwielbiam je."

"Jestem dziś zmęczony! Z mojego nocnego wypadu do mikrofali z żeberkami."

Odpisał również fance:

Fanka: " Ile żeberek zamówiłeś, hahaha?"
Niall: "Myślę, że było osiem z nich. Były cudowne!"


Paparazzi zrobili wczoraj zdjęcia Harry'emu na stoku w Mammoth (Kalifornia) gdzie jest obecnie z Kendall, Calem Aurandem, jego żoną i innymi przyjaciółmi. 






Ja też wole narty ☻

Liam przekroczył liczbę 15 milionów followers na Twitterze.

____________________________________________________________
Hej!!
Kurde już tylko 1 dzień i SZKOŁA :((
Sad Animated GIF - Giphy

Pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczorku! xx
beautiful | Tumblr

Brak komentarzy: