niedziela, 19 stycznia 2014

Newsy

Harry wczoraj opuszczając festiwal filmowy w Utah ♥
http://instagram.com/p/jVrzoKuzhp/


Wcześniej niewidziane zdjęcie z Louisem ♥♥ *.*


Tłumaczenie tweetów Liama do fanów oraz wytłumaczenie małej afery:

Cała burza na Twitterze zaczęła się od feralnego postu Liama mówiącego :
„@williebosshog dużo miłości I szacunku dla ciebie I twojej rodziny, za prowadzenie dobrze prosperującego biznesu I ciągłym pamiętaniu o wartościach rodzinnych. Jestem dużym fanem”.
Zaraz po tym tweecie, na twitterze rozpętało się piekło za sprawą Tylera Oakley, który jak przedstawiciel społeczności homoseksualnej, poczuł się urażony wiadomością Liama do Williama. 
Pan William Robertson jest osobowością telewizyjną, prezenterem, myśliwym i zagorzałym chrześcijaninem. W Stanach Zjednoczonych jest znany za swoje, dość kontrowersyjną opinię na temat homoseksualistów, czy też przedstawicieli innej rasy.
Z tego względu Tyler poczuł się bardzo uderzony postem Liama i postanowił coś napsać na ten temat. Wiele osób doszło do wniosku, że skoro Liam wysyła pozdrowienia do Robertsona, oznacz, ze Payne popiera poglądy tego człowieka, przez co rozpętała się burza.
Tyler, przez wyrażenie swojego niezadowolenia z postu Liama, otrzymał wiele wiadomości, zawierających treści typu „zabij się” czy „ Bóg nienawidzi gejów”.
Parę minut później na TT pojawił się kolejny tweet od Payna mówiący 
„Bycie fanem czyjegoś show i sposobu w jaki ta osoba trzyma razem rodzinę, nie oznacza, ze od razu zgadzam się ze wszystkim co ta osoba ma do powiedzenia”.

Pamiętajmy o tym , że Liam nie powiedział nic na temat tego, że nienawidzi homoseksualistów, tylko zwrócił uwagę na wartości rodzinne u Robertsonów. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii (Tyler), to wolny świat i pisanie przez to komuś, że ma się zabić, nie powinno mieć nigdy miejsca.

_____________________________
Liam na TT:

Fanka: Dziękuję! Ludzie są denerwujący i zadufani
Liam: Zawsze tak jest, przez to Twitter nie jest fajny i bezwartościowy

Fanka: Ludzie są durni, nie musisz się tłumaczyć.
Liam: Muszę, gdy wyzywają mnie od czegoś, czym nie jestem. Ludzie mogą kochać kogo chcą, to nie moja sprawa.

Fanka: Lubisz Red Velvet? (rodzaj ciasta)
Liam: Sernik, taaak. Kocham!

Fanka: Miałeś kiedykolwiek szczura?
Liam: Mieliśmy dwa w naszej podstawówce. Bubble i Squeak.

Fanka: Lubisz jeść w McDonaldzie?
Liam: Jasne, a kto nie.

Fanka: Jak się masz?
Liam: Było ok.

Fanka: Fakt, że Liam musi ciągle przepraszać za przypuszczenia i reakcje fanów jest śmieszny.
Liam: To niszczy dla mnie Twittera.

Fanka: Właśnie wybieram się do dentysty. Jesteś tak bardzo smutny jak ja?
Liam: Przerażający gabinet dentystyczny

Fanka: Naleśniki czy wafle?
Liam: Naleśniki 

Fanka: Uwielbiam, gdy Liam po całym zamieszaniu jest nadal niesamowity. Zostaje i odpowiada na nasze absurdalne pytania.
Liam: Tak powinien wyglądać Twitter.

Fanka: Podekscytowany nową trasą?
Liam: Tak, nie mogę się doczekać, by wrócić i śpiewać 

Fanka: Dawno nie robiłeś sobie tatuaży. Masz jakieś świeże pomysły?
Liam: Zawsze jakieś mam. Nie mów mojej mamie ha.

Fanka: Ile razy byłeś w Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds? Również przed 1D.
Liam: Wydaję mi się, że tylko 3 razy.

Fanka: Hej Liam. Mam nadzieję, że nowy rok jest dla ciebie dobry.
Liam: To dopiero 19 dni i nie były za ciekawe, ale zostało się jeszcze ponad 300 dni, mam nadzieję, że będą ok 

Fanka: Wydaję mi się, że Liam potrzebuje uścisku po całym dzisiejszym dniu.
Liam: Brzmisz jak elf 'czy ktoś chce się przytulić?'. Kocham ten film.

Fan: Jestem rozczarowany tweetem Liama, ale również z pokorą podchodzę do wypowiedzi znajomych. Tweet sprawił, że ludzie zaczęli o tym rozmawiać.
Liam: Znów, chciałem tylko pokazać, że uwielbiam, gdy rodzina trzyma się razem. Nie napisałem, że podzielam ich zdanie do wielu rzeczy. Też byłem nękany w szkole i nie życzę tego nikomu.

Fan (youtuber, Anthony Spears): Hej Liam, jaką masz opinię na temat chlebu czosnkowego? To ważne.
Liam: Nie za dobry na randkę, ale genialny z spaghetti bolognese.

Fanka: Też byłam nękana. Dziękuję, że dajesz mi sens życia każdego dnia.
Liam: Nigdy nie zapominaj, że twoi przyjaciele są tu dla ciebie. Nawet jeśli masz tylko dwóch tak jak ja. Wszystko będzie dobrze, dopóki ich masz 


Fanka: Kiedy ostatnio jadłeś muffinkę?
Liam: W święta. Moja siostra ciągle je piecze.


Liam na TT


"O mój boże, czy ktoś może przestać być fanem, jeżeli pokażę bez określenia mianem 'co jest ku*wa", że kupiłem obiad jakiegoś dnia i stało się to newsem?
To co zamierzam zrobić to prosić was wy gnoje, mam 20 lat, żyje swoim życiem tak jak wy gdy mieliście 20 lat, ale w szczególnych sytuacjach nie mogę nic zrobić bez bycia ocenianym, próbujecie to robić i napisać o tym. I wiem, że działam na wazą korzyść po przez te tweety ale mam dość głupich historii i nadszedł czas abyście wszyscy dorośli. Piszcie o rzeczach które naprawdę mają znaczenie, nie o tym co jutro zamierzam zjeść na obiad lub kogo jestem fanem. 
Zobaczcie na to gówno. Ja nigdy nie powiedziałem nic z rzeczy. Jeżeli to pisze o prawdziwym problemie to w takim razie jest pełno problemów na świecie.



"Właśnie obejrzałem show i spodobał mi się, większość ludzi zatrzymało się na moim twitterze i robicie swoje badania. #leniwidzienikarze"

Tyler Oakley: "Wow. Jestem bardzo zdezorientowany i rozczarowany tweetam Liama. To dosłownie wszystko zmienia  "

Liam: "To zmienia wszystko, ty oczywiście nie byłeś fanem, nic nie powiedziałem. Spodobał mi się show który leciał w TV, nic o Tobie lub cokolwiek"

"Wszystkie te tweety były skierowane do dziennikarzy i blogerów, nie do fanów. Mam dość tych wszystkich bzdur, wrócę ponownie gdy wolność słowa powróci i ludzie nie będą wierzyć za bardzo w te bzdury które czytają.
Nie mogę się doczekać na telefon w którym powiedzą mi o przeklinaniu . Musi być tak jak powiedziałem wcześniej, o wiele gorsze rzeczy zdarzają się na świecie. 

Weźcie się w garść i zróbcie coś zamiast brania korzyści z każdego słowa które zostało powiedziane i przekręcone go dla waszego zysku"

Sława robi co może...
Biedulek, Liam :((
Współczuje...

Ruth (siostra Liama) po raz kolejny staje w obronie swojego brata na twitterze.

Fanka: "Liam ma się dobrze?"
Ruth: "Nie."

"Mój brat napisał, że szanuje wartości rodzinne, a nie, że ich popiera!"

Fanka: "Nie rozumiem co on takiego złego zrobił!"
Ruth: "Ja też nie - mam nadzieję, że długo będzie trzymał się z daleka od twittera i cieszył się wolnym czasem bez oceniania."
BARDZO DOBRZE!!
TT TYLKO GO NISZCZY!!
BARDZO DOBRZE!!
I NIECH NAJLEPIEJ ZA SZYBKO NIE WRACA!!
BĘDZIE MU O WIELE LEPIEJ, JAK NIE BĘDZIE TEGO WSZYSTKIEGO CZYTAŁ!!
NIE PRZEJMUJ SIĘ LIAM!! ♥♥


Fanka: Jak możemy pomóc Liamowi?
Ruth: W tym momencie on po prostu potrzebuje przerwy 

"Zadzwoniłam do niego wczoraj wieczorem i spytałam co znaczą jego tweety, powiedział, że oglądał dobry program i tam była miła pracująca rodzina, więc spytałam go czy wie co tata (tej rodziny) powiedział, a on odpowiedział, że nie miał pojęcia, właśnie zaczął oglądać telewizję po 3 latach, po czym powiedział "Ruth co ja zrobiłem.."

Liam pisząc tweet do Willie'ego Robertsona nie znał do końca pewnych faktów na temat tego jakie rzeczy głosi ów mężczyzna. 


Harry napisał na TT:

"Dzisiaj oglądałem film "Wish I Was Here". Nie płakałem, miałem spocone oczy. Bardzo mi się podobał."
:****
*Harry wybrał się dziś na premierę filmu 'Wish I Was Here' na festiwalu filmowym w Utah ♥




Nowy Jork 24.08.13

Harry spędzał także czas w LA z przyjaciółkami, Alexą Chung i Pixie Geldof.
16.01.14:








Harry zrobił sobie jeszcze jeden nowy tatuaż, najprawdopodobniej jest to Biblia. Tym samym zakrył tatuaż "Things I Can't" -,-

Jeszcze jeden nowy tatuaż Harry'ego 'Silver Spoon' 

Zwrot "silver spoon" możemy znaleźć w utworze The Eagles - Witchy Woman
"Silver Spoon" - oznacza bycie szczęśliwym, lub posiadanie wielu luksusów poprzez bycie szczęśliwym. Nie wiadomo czy o to H. chodziło.

___________________________________________

Hejka!! ♥
What's up??
Jutro już poniedziałek !
NIEEEEEEEEE!
Why?? :((


Pozdrawiam was cieplutko i powodzenia jutro w szkołach! xoxo



Forever :'(

:******* ♥♥
KOCHAM WAS!!!

Brak komentarzy: