środa, 22 stycznia 2014

1D :)

Des (tata Harry'ego) na TT:

"Właśnie rozmawiałem z Harrym na FaceTime. Dwa telefony jednego dnia. Genialnie, że jest zrelaksowany i szczęśliwy w USA, wraca niedługo. Nie mogę się doczekać"

Giv Aid - aukcje gwiazd z których dochód zostaje przekazywany na organizację Macmillan Cancer Support (walka z rakiem).


Na aukcje została wystawiona między innymi loża (box) na 12 osób na koncert One Direction na Wembley na trasie WWA 2014. 
http://gavaid.auction-bid.org/micro2.php


Zayn i Louis z fanką, Los Angeles 22.11.13

Harry w Los Angeles 21.01.14 ♥
http://instagram.com/p/jdSW4puxjV/

Wcześniej niewidziane zdjęcie z Harrym, 15.08.13. ♥
Gangsta... xd


Zwiastun programu "Ulica Sezamkowa" z gościnnym udziałem 1D :)



Des (tata H.) na TT:

"Rozmawiałem dziś przez telefon z H. Miło było go usłyszeć oraz ciesze się, że odpoczywa w USA. Zasługuje na przerwie przed następną trasą? X" 

F: Powiedz synowi, żeby zabrał swój tyłek z powrotem do Cheshire lub gdziekolwiek
D: Zgadzam się, chciałbym, żeby to zrobił! Bardzo za nim tęsknie. Wróci niedługo.


Ruth (siostra Liama) na TT:

Fanka: Czy Danielle nadal widuje się z Lokim?
Danielle: nie
Ruth: Możesz zobaczyć się z Lokim kiedy chcesz, daj mi znać

"Znów się wkurzam przez Twittera. Usłyszałam, że nie mam serca, bo troszczę się o psa brata. Nikt nie ma zakazu, żeby się z kimś spotkać."

Fanka: Ludzie źle zinterpretowali tweet Danielle.
Ruth: Jak zwykle.

Fanka: Myślałam, że Danielle zabierze Lokiego.
Ruth: Dlaczego? Liam go kupił, gdy był sam. Potem wrócili do siebie, teraz nie są razem. Wszystko robi się niezręczne.

Fanka: Czy Liam ma się już lepiej?
Ruth: Tak, ma się dobrze.


Ryan Keen, który był w trasie z Edem Sheeranem opowiadał o jego przygodzie z Harrym.

"Byliśmy na scenie i Harry zażartował: 'Ile dostanę za przebiegnięcie się nago po scenie?' " - mówi Ryan. - "Powiedziałem, że dam mu 50 funtów jeśli to zrobi. Ściągnął spodnie i zaczął się przygotowywać, a menadżer Eda spojrzał na niego z miną 'nie, proszę, nie.' Zatrzymali go."

1DHQ chce abyście w 50 słowach (lub mniej) napisali co myślicie od utworze "Strong" i wysłali swoją recenzję na adres: midnightmemoriesblogger@onedirectionmusic.com

Niall napisał na Twitterze: 

"Nasz menadżer właśnie wysłał to do mnie! O cholera! To jeden z powodów dlaczego powtarzam wam, że mamy najlepszych fanów w historii! Właśnie tu siedzie w domu i oglądam "Współczesną rodzinkę" i dostaję to! Nigdy nie przestaniecie mnie zadziwiać, wy seksowni ludzie! #1DFamily" 
http://www.youtube.com/watch?v=SkfsV7v2Kz0

F: Niall jak kolano? Boli?
N: Kolano w porządku, boli ale co tam! 

F: Follow me, jestem częścią niesamowitych fanów
N: Jep

Niall również zaczął obserwować te fanki.


Wcześniej niewidziane zdjęcie z sesji dla Japonii, 2013
hahahah ♥

Zach Braff (przyjaciel Harry'ego, reżyser filmu "Wish I Was Here" na którego premierze był H.) napisał na TT:

"Dla tych z was którzy pytają: Harry jest świetny w tuleniu"



Harry był wczoraj widziany na mieście z Jeffrey'em Azoffem, który jest agentem muzycznym, jest także bliskim znajomym Kris Jenner.

Fanka która spotkała wczoraj Harry'ego w sklepie budowlanym w LA napisała, że Harry kupił spray; znajomy Kendall wstawił to na IG:


Louis napisał na Twitterze:

"Jestem bardzo podekscytowany rozpoczęciem pisania piosenek na nowy album"
:)))

___________________________

Hej!!
Jak zauważyliście i VICKY mówiła to wystartowałyśmy w tym konkursie..
Mam nadzieję, że będziecie z nami i nas wesprzecie ♥
A co u was??! ♥

Brak komentarzy: