sobota, 25 stycznia 2014

MIXX ♥♥♥♥♥ xx

HIII :***

Dzisiaj mam dla was taki mix zdjęć i takie tam :3
Soł endżoj ♥♥ xoxo
--------------------------------------------



*o*  która chce tak ze mną?





Selenka wstawiła to zdjęcie na fb-
"therapy"

<33333333333
ONA PALI? ;O





ZDJĘCIA PROMUJĄCE Z TELEDYSK 'MM', KTÓRY BĘDZIE W PIĄTEK!!! <3333333
JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAAAAAAAAAĆ!!!!!!! :33





+Patricia Horan  mi to próbowałyśmy robić!!! hahahhaa :**





HAHAHAHHAHAH PARTY HARD Z MIESZKAŃCAMI DOMU SENIORA <333


już to sobie wyobrażam...


MAM TYLKO JEDNO DO POWIEDZENIA...

HAHAHAHAHA <33





"-Zayn, co Ci powiedział Niall kiedy zjadłeś mu kanapkę? -Mam pominąć przekleństwa? -Tak. -To nic nie powiedział.- HAHHAHAHAHA





Liam napisał na TT:

"Właśnie usłyszałem smutne wieści na temat Magdy, przykro mi to słyszeć, urocza dziewczyna i niesamowita fanka, myślę o jej rodzinie i przyjaciołach. x"- TO PIĘKNE,ŻE TAK NAPISAŁ ♥ :'(


NAWET W GAZETACH O NIEJ PISZĄ! <3 [*]






AWWW *.* DŻENTELMEN ;**





HAHAHAHAHAHHAHAHA! ZA TO TAK BARDZO JĄ KOCHAM!! ♥♥♥♥





MATKOO, ALE SCHUDŁ!!! ;OOO
ALE TRENUJE, WIĘC WIDAĆ, ŻE Z NOGĄ CORAZ LEPIEJ ♥♥





CHŁOPCY STAJĄ SIĘ CORAZ BIEDNIEJSI.... XDDD








A TYMCZASEM NA TVN...


HAHAHAHAHAHAH <3333333 XDD







NIGDY SIĘ NIE ZMIENIAJĄ I ZA TO JE KOOOCHAM! :**






END DAŁ, ZDJĘCIA Z SERII "DIRECTIONERS NIE POWINNY MIEĆ DOSTĘPU DO PHOTOSHOPA" ! HAHAHHA


PRZED PAŃSTWEM, SYRENKA HARRIET! ;*











I NA DOBRANOC, ODE MNIE
PERRIE!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


JEST TAAAKA KURWA IDEALNA!!
PO PROSTU PIĘKNIEJE Z DNIA NA DZIEŃ!! ♥♥♥
CHCIAŁABYM BYĆ NIĄ... :CC






to by było na tyle!!
Lots of love :* x





Brak komentarzy: