piątek, 10 stycznia 2014

Imagin naszej czytelniczki i Newsyy! ♥

Heeej!!!
Może od razu na wstępie chciałam przeprosić Martynę Krawczyk, która wysłała mi na e-mail IMAGIN O NIALL'U!!
Jeśli to czytasz, to przepraszam, ale nie miałam czasu spojrzeć na pocztę i wiesz szkoła... :((
Ale bardzo dziękuję, że wysłałaś mi ten imagin i muszę przyznać, że jest świetny!! ♥
Naprawdę bardzo fajnie się go czytało!!
I dziękujemy za miłe słowa!! ♥♥
I przypominam innym, że też możecie wysyłać swoja twórczość na mój e-mail:
pati6960111@wp.pl 
♥♥♥

No to miłego czytania!! :))


"A oto imagin o Niall'u :)


dzień 1: 
nie jestem w stanie funkcjonować normalnie ostatnio... wszystko mnie przytłacza.. nadmiar obowiązków, problemy... nie mam siły do niczego.. czuję się jak kompletny wrak człowieka.. nic mi nie wychodzi, pokłóciłam się z ważną dla mnie osobą ... powtórka historii z marca ? miejmy nadzieje, że nie.

dzień 2: 
jest coraz gorzej.. nie wychodzę z domu, mało jem, prawie nie ruszam się z łóżka.. Co jest ze mną nie tak ? Dlaczego zawsze coś się popsuje w moim życiu ? A miało być tak idealnie..  miało być jak w bajce ... czuje, że długo tak nie wytrzymam.. za bardzo mi na tym zależy, a przez jedną osobę mogę stracić wszystko, na co tak długo pracowałam.. Miejmy nadzieje, że nikt nie uwierzy tej osobie, bo jeśli tak się stanie to sobie nie poradzę...

dzień 3: 
pokłóciłam się z "przyjacielem". Ale co to za przyjaźń, jeśli jedno nie ufa drugiemu ? Przyjaciel to osoba, która powinna być na dobre i na złe, być przy nas i nas wspierać. No właśnie powinna. U mnie tak nie jest .. Po rozmowie z nim kompletnie straciłam wiarę, w to, że w moim życiu pojawił się w końcu ktoś, kto rozpogodzi moje dni, ktoś dzięki komu uśmiech na samo wspomnienie o nim pcha mi się na twarz i przez dług czas nie chce jej opuścić. A szkoda. Chyba za bardzo mu zaufałam.. Kolejny raz się na nim zawiodłam..

dzień 4: 
przyszedł wczoraj.. chciał porozmawiać..  Niechętnie się na to zgodziłam ... Rozmawialiśmy strasznie długo... Już na samym poczatku rozmowy popłakałam się. Nie chce go stracić. Przez te parę lat stał się ważną cząstką mnie.. Raz go już straciłam i nie chce kolejny raz na to pozwolić. On jest dla mnie jak tlen. A kto przeżyje bez tlenu ? No właśnie. Nikt. Ludzkie wybory niekoniecznie są poprawne, niekoniecznie dobrze wpływają na dalszy rozwój wydarzeń, ale zawsze można zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby wybrać poprawnie, abyśmy byli szczęśliwi.  Życie to niekończące się pasmo zdarzeń, a niektóre z nich odbijają się na nas, zwykłych osobach tak, że zapamiętamy je do końca życia, chociaż niekoniecznie byśmy chcieli...

dzień 5:
"I czasem przychodzi taki moment w życiu człowieka, że trzeba zrezygnować.. zapomnieć.. pójść na przód.. I nieważne jak cholernie by Ci zależało.. jak trudne by to było.. Po prostu trzeba.." ~ Mac Miller. 

dzień 6: 
Jestem wykończona.  Nie daje sobie z niczym rady. Codzinna rutyna mnie przytłacza. Czuję się taka samotna, mała w tym, wielkim, przepełnionym ludźmi świecie. Gdzie nie pójdę, widzę ludzi szczęśliwych, zadowolonych z życia. dlaczego ja taka nie moge być ? Czemu nie mogę się cieszyć z każdego nowego dnia ? Życie jest jedno, a czuję, że nie wykorzystuję go odpowiednio.

dzień 7: 
Powiedziałeś mi, że mnie kochasz. Wiesz, co  zrobiłeś ? Masz świadomość jak  wielką wagę i znaczenie mają te słowa ? Nie da się ich tak po prostu powiedzieć. Ich się nie rzuca na wiatr. Te słowa mają ogromną wartość i znaczenie.. Nie jestem pewna już, co do swoich uczuć, po tym co kiedyś było. Poprzednio zapewniałeś, że nie odejdziesz, nie znikniesz z mojego życia. I co się z tym stało ? Po paru miesiącach tak po prostu odszedłeś zostawiając mnie samą z ogromnym bagażem emocjonalnym. Jak mam Ci ponownie zaufać ? Jak mam uwierzyć, że to się nie powtórzy ? Że nie zostanę sama ze swoimi problemami ? Teraz zapewniasz, że nie będzie tak jak poprzednio, przepraszasz. Ale ja już w to nie wierzę, wiesz dlaczego ? Dlatego, że ludzie słowo "przepraszam" wypowiadają coraz częściej, żeby nie było sporów. To słowo straciło na wartości. A szkoda.. 

dzień 8: 
Staram się Ci ponownie zaufać, ale trzymam dystans, co do Twojej osoby.. Musimy dać na wstrzymanie. Przestać gonić za tym, co byśmy chcieli mieć, a nie możemy. Prawdziwe, prawda ? Życie to nic innego jak pogoń za marzeniami. Każdy człowiek ma marzenia- nie każdy je realizuje. Ludzie stali się coraz bardziej łapczywi, dzisiejsze czasy dokładnie opisuje przysłowie "po trupach do celu". Dla niektórych ludzkie problemy się nie liczą, chociaż "wszystko, co ludzkie, nie jest nam obce", szkoda, że niektórzy tego nie rozumieją.

dzień 9:
 Starałam się zmienić swoje życie i co mi z tego wyszło ? Jest jeszcze gorzej. Z pozoru uśmiechnięta, gadatliwa dziewczyna, przy znajomych radosna, nic jej nie może złamać, a gdy wieczorami zostaje sama wtedy pokazuje swoje prawdziwe emocje.  

dzień 10:
Przyszedłeś, nie zostawiłeś mnie, kiedy zadzwoniłam, że jestem na skraju załamania. Wspierałeś mnie, ocierałeś moje łzy. Dziękuje Ci. Ale gdzie teraz jesteś ? Gdzie zgubiło się moje serduszko ? Byłeś przy mnie, a później odszedłeś. Wiesz, że to nie fair ? Obiecywałeś. Obiecywałeś, że to się nie powtórzy. Jak mam zufać komukolwiek ? Jeśli dałeś mi taki przykład ? Mieliśmy być na zawsze, pamiętasz ? Codziennie mi to powtarzałeś. Co się stało  z tymi słowami ? Ach tak.. Odeszły razem z Tobą. Ale dlaczego to mnie zawsze to spotyka ? Dlaczego zawsze JA cierpię ? Dlaczego dla odmiany to ja nie mogę się cieszyć, a Ty płakać ? Dlaczego dla odmiany to TY nie możesz zadawać sobie ran nie tylko psychicznych, ale też fizycznych ? Powiedz mi, dlaczego ?

dzień 11: 
Funkcjonuję już tylko jako ciało człowieka, jestem nieobecna duchem. Co się stało z moim życiem przez tak krótki czas? Gdzie się podziała wiecznie uśmiechnięta T.I. ? Zapomniałam. Odeszła razem z Tobą. Widzę Ciebie. Jesteś szczęśliwy. Uśmiechasz się. Dlaczego ja taka nie mogę być ? Stoisz ze znajomymi, a gdy przechodzę obok wydajesz się oziębły, całkowicie obojętny. Co się z Tobą stało ? Gdzie podziała się osoba, której tak bardzo zaufałam ? Gdzie jesteś ? Mam nadzieje, że nie zgubiłeś się w tym wielkim "małym" świecie.


dzień 12: 
Halo ! Tutaj jestem ! Widzisz mnie ? Stoję obok Ciebie, ale nie reagujesz. Czy na prawdę już zapomniałeś o wszystkim ? Proszę daj mi jakiś znak, że nie. Nawet najmniejszy gest z Twojej strony ucieszy moją spragnioną duszę. Prosze pomóż mi wydostać się z pułapki zwaną " zapomnienie". Pomóż mi na nowo cieszyć się każdym dniem. 

dzień 13: 
Już nigdy nikomu nie uwierzę w ŻADNE słowo. Jak mogłeś mnie tak po prostu zostawić bez żadnych wyjaśnień ? Uważam, że jakieś mi się należą. Chciałabym się dowiedzieć, co zrobiłam źle, co mogłabym naprawić, żebyśmy byli znowu szczęśliwi, wiesz ? Chciałabym mieć Cię teraz przy sobie, ale to nierealne marzenie. Chciałabym Cię teraz przytulić i podziękować Ci za to, że jesteś obok, ale tego nie zrobię. Wytłumacz mi dlaczego jednego dnia skreśliłeś wszystko, na czym kiedyś podobno Ci tak zależało ?

dzień 14: 

Od mojego ostatniego wpisu minęło sporo czasu. Co się ze mną działo ? Nadal jestem załamana. Nie mogę się pogodzić z Twoją stratą. Najgorsze jest to, że Ty się już "pozbierałeś". To boli wiesz ? Ta cholerna świadomość, że dla osoby dla której byłaś kiedyś wszystkim, teraz jesteś nikim. Przykre, ale prawdziwe..."

Mam nadzieję, że innym też podobał się tak samo jak mi :))

A teraz czas na NEWSYY ♥♥

"Story Of My Life" powtórzyło sukces pierwszej piosenki One Direction "What Makes Beautiful". To druga piosenka, która znalazła się na liście Top 10 Billboard.

Piosenka "What Makes Beautiful" zajęła miejsce 3 w 2012 roku, a kolejne single znalazły się między miejscem 15 a 19.

Dlaczego to "Story Of My Life" odniosło sukces, a nie poprzedzające ją single? Prawdopodobnie przez dojrzalsze brzmienie. Do piosenek takich jak "One Thing", "Live While We're Young", "Kiss You" czy "Best Song Ever" podchodzi się z dystansem i ostrożnością.

"To całkiem nowe, bardziej współczesne brzmienie One Direction. Śpiewasz ją [SOML] i podoba ci się nawet nie lubisz boybandów czy One Direction. To świetna piosenka." - mówi Sue O'Neil (WKSE Buffalo, reżyser programów)

"Story Of My Life" to ewolucja One Direction.

Erik Bradley z WBBM Chicago mówi:
"Od pierwszego przesłuchania czułem, że to nowy kierunek dla grupy. Słyszałem cały album i pokochałem go. [...] Wcześniejsze single One Direction były dla fanów, SOML jest dla wszystkich."

Oprócz tego tekst piosenki został opisany jako bardziej dojrzały, a że został napisany przez Eda Sheerana jest dodatkowym plusem.

Harry napisał na TT:

"Zeszłej nocy sprawiliście, że staliśmy się "Najlepszym Zespołem" na People's Choice Awards. Dziękujemy wam bardzo .xx"

"Dziękujemy bardzo za nominacje do BRIT... Nie mogę się doczekać aby włożyć moją najlepszą suknię" 
HHAHAHAHAHAHAH

Niall: 

"O cholera! Zostaliśmy nominowani w kategorii najlepsza grupa i najlepszy singiel do nagród BRIT! Nie mogę uwierzy w to co się dzieje! Szczerze mam łzę w oku. Jesteście niesamowici! Spróbujmy zdobyć kolejną nagrodę!" 


"Właśnie się dowiedziałem, że wygraliśmy wczoraj kategorię Najlepszy Zespół na People's Choice Awards, świetny start na 2014 rok! Kocham was bardzo"

Louis: 


"Nie mogę uwierzyć, że zostaliśmy nominowani do nagród BRIT! Niewiarygodne : )"


Liam wczoraj w klubie nocnym Funky Buddha w Londynie !!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=39m17xfI0eI




Steve Carell dziękuję One Direction za prezent świąteczny dla jego córki!

"Zaplusowałem sobie u mojej córki. Byłem na SNL, kiedy Paul Rudd gościł One Direction. Poprosiłem ich o podpisanie zdjęć, wszystkich chłopców. [...] Są rzeczywiście niesamowicie miłymi i bardzo utalentowanymi facetami. Powiedziałem im, że świetnie widzieć tak młodych, popularnych chłopaków, którzy są przyziemni i fajni." - mówi Steve.


Mark Wahlberg (amerykański aktor, producent filmowy) powiedział w talk show, że jego córki uwielbiają One Direction. Jego 4 letnia córka lubi Harry'ego. Jego córki mają zdjęcia chłopców w swoich pokojach, a Mark udaje, że jest zazdrosny. Będzie starał się o spotkanie z chłopcami, by przedstawić ich swoim córkom!!!
Te to mają szczęście!!

#Artykuł Kris Jenner (mama Kendall) powiedziała w Today show, że Harry i Kendall to "tylko przyjaciele".

1DHQ chcą aby fani złożyli Zaynowi urodzinowe życzenia w niezwykły sposób. Wyślijcie swoje prace z napisem HAPPY BIRTHDAY ZAYN wykonane kreatywnie.

Album z najlepszymi pracami pojawi się na Facebooku 1D w niedziele, swoje projekty wysyłajcie na adres e mail: fanart@onedirectionmusic.com
Shorty Awards

Wchodzimy w link:
http://shortyawards.com/#votingForm

Mamy 5 kategorii i za każdym razem musimy wybrać jedną z nich:
Band
Charity
Celebrity
Music
UK 

Upewnijcie się, że w nazwie Twittera napisaliście "onedirection" BEZ spacji.

Po 'because' musicie napisać powód, dla którego zgłaszacie chłopców, ponieważ głos NIE będzie zaliczony.

Następnie klikacie "TWEET YOUR NOMINATION", następnie musicie poczekać na połączenie się aplikacji z Twitterem i gotowe!

Retweety nie liczą się jako głosy.

W pierwszej rundzie 7 osób przechodzi do finału, ale w kolejnej nie liczy się liczba głosów tylko powód, dla którego zgłaszacie swojego kandydata.

Tutaj wszystkie nominacje i głosy na 1D
http://shortyawards.com/onedirection

1DHQ:

"Wielkie podziękowania dla każdego kto głosował na 1D w People's Choice Awards. Chłopcy zabrali wczoraj do domu nagrodę Najlepszego Zespołu"


Dzisiaj nie o Niallu ale ooo











..










Jego tacie! 
Widać, że rodzina!!
Czy on nie ma czasem koszulki 1D??


ahhahahahhahha!!!

Harry i Kendall byli na nartach 
KENDALL SIĘ ZJEBAŁA Z WYCIĄGU 
hahahahhaahhaaahahhahahahahaha
NIE MOGE!!!
HAHAHAHAHHAAHAAHAHA
MOŻE TO NIE PRZEZ PRZYPADEK?!
HAHHAHAHHAHAH


IDEAŁ!!! *.* ♥♥

____
No to chyba było na dziś koniec z mojej strony!!
Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku!!
hey
Paaaaaaaa i Good Nocy!! ♥♥

Brak komentarzy: