czwartek, 16 stycznia 2014

Newsy

1D wspierają w tym roku akcję Sport Relief (Comic Relief). Organizacja zajmuje się zbiórką pieniędzy, dzięki pomocy artystów i sportowców, na rzecz ubóstwa w UK i na całym świecie.
Akcja trwa od 21 do 23 marca. 

Kolejne wyzwanie #MidnightMemoriesTrackBlogger zwyciężyła fanka o imieniu Sarah i jej recenzja "Don’t Forget Where You Belong"!! ♥



Poprzedniej nocy w programie Chalsea Lately na E! gościnny udział wzięły Kylie i Kendall Jenner. Prowadząca zapytała dziewczyny o ich życie uczuciowe, ale żadna z sióstr nie chciała na to pytanie odpowiedzieć. Kendall nie potwierdziła, ale jednocześnie tez nie zaprzeczyła plotkom na temat jej "związku" z Harrym. Chelsea nawiązała również do sytuacji, która miała miejsce parę dni wcześniej, kiedy to spotkała dziewczyny ich rzekomymi chłopakami na kolacji (powiedziano również, że towarzyszyła im ich matka , Kris). 
Chelsea próbując wydostać coś z Kednall powtarzała "Widziałam tam Harry'ego Stylsea, ale nie wiem czy się znacie i czy w ogóle kojarzysz to nazwisko" na co dziewczyna speszyła się, nic jednak nie dodając!!!
Kurde, co o tym myslicie?? 

Cały wywiad 1D dla programu Super Show na rzecz reklamy Toyoty Vios, chłopcy śpiewają 4 piosenki + nagranie zza kulis :))

Niall w Mullingar - 26.12.2013



Niall napisał na Twitterze:

"@bobbyhoran67 Czy możesz przestać udawać mojego tatę? Mój tata ledwo pisze smsy, co dopiero używa twittera ! To dziwne i przerażające!"

"Mój brat i Denise są jedynymi którzy mają TT, więc każdy z Was kto udaje moich rodziców, przestańcie! To naprawdę bardzo dziwaczne!" 

TT Grega: @Greghoran87
TT Denise: @Denisehorankell
♥♥

Niall wstawił zdjęcie na IG 
"Dzięki bogu za filtry, bez nich wyglądałbym okropnie"
OCZY!!!!!!!!!!!!!!!! *.*

Nowe zdjęcie z Harrym i Gemmą z Las Vegas *.* ♥


Dee Kosh z radia 989FM wypowiedział się o spotkaniu 1D w NYC.

Powiedział, że chłopcy zostali podzieleni na 2 grupy. Niall z Harrym, a Louis z Liamem i Zaynem. Louis cały czas gadał, Liam odpowiadał na pytania, a Zayn siedział cicho:

"Bardzo dobrze wygląda. Może nie jest za bardzo fotogeniczny, ale na żywo po prostu wow. Kiedy patrzy w twoja stronę, onieśmiela, bo tak dobrze wygląda. Nie jestem homo, ale tak, jest niezły" 
:*****

W najnowszym wywiadzie dla Top of The Pops, Louis miał szanse zaprzeczyć plotkom na temat kłótni w zespole o nowe brzmienie. Źródła podały, że Harry chciał bardziej rockowych piosenek, a nie wszyscy się z nim zgadzali. Liam i Niall zaprzeczyli rapowym smaczkom, a Louis wyjaśnił, że chłopcy rzadko o cokolwiek między sobą walczą. 

"W sumie to jest dla nas trudne, żeby się na siebie długo wkurzać, ale to dobrze." wyjaśnił Louis. "To jest tak, że jeśli któryś z chłopaków zrobi coś, żeby mnie zdenerwować, myślę sobie w głowie 'no tak, to teraz żeby mu coś udowodnić i dać mu nauczkę, będę mega wkurzony przez dłuższy czas' , ale po prostu nie mogę tego zrobić".

Louis też nawiązał do dość kwaśnego tematu w ich życiu: radzenie sobie ze sławą. Dwudziestodwuletni wokalista, zaskakująco, stwierdził, że nie przeszkadzają mu tłumy fanów i kamery, wyjaśniając że to nie jest takie złe, jak się wszystkim wydaje.

"Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy mówią, że nie mogą po prostu nigdzie wyjść, bo to nie ma zależności. "- powiedział Tomlinson. 

"Czasem się zdarza, że musisz się zatrzymać i zrobić sobie parę zdjęć, ale potem idziesz dalej i kontynuujesz to co robiłeś wcześniej. Jedyny moment, kiedy robi się z tego szaleństwo, to w momencie jak ludzie wiedzą, że będziemy w określonym miejscu."

Ostatnie tweety Liama:

"Możliwe że widzieliście zdjęcie ze mną zrobione na szczycie budynku. Żałuję bycia tam i zrobienia tego zdjęcia. To było głupie i nieodpowiedzialne posunięcie. Przepraszam i nie chce zachęcać fanów do powtarzania tego, bo jest to ekstremalnie niebezpieczne"

ZDJĘCIE:


były wywołane artykułem który pojawił się w The Sun, który odniósł się, do zdjęcia Liama na krawędzi budynku w celu przetestowania nowego aparatu. Liam chciał zrobić zdjęcie Londynu nocą, a nie niczego udowadniać. Przyjaciel Liama który wstawił owe zdjęcie na TT przeprosił pisząc, że zrozumiał iż trzeba uważać co się tweetuje. Chłopcy nie chcieli do niczego namawiać, zdają sobie sprawę z tego jak niebezpiecznie to było.
Matko!!
Tak mnie już wkur*** ten głupi The Sun!!
Ludzie, oni zrobią wszyscy, żeby Liam czuł się teraz winny ze swoimi kolegami!! :((

Dla zainteresowanych, jak Lou Teasdale zaczęła pracować dla 1D :))))

Wcześniej niewidziane zdjęcia z Harrym!!


Zayn napisał na Twitterze:

"Wiem, że to późno ale dziękuję wam za wszystkie urodzinowe wiadomości, wiele dla mnie znaczą! Dużo miłości x"

Liam napisał na Twitterze:

"Wiem, że moim przyjaciele wstawili sporo zdjęć mojego domu w ciągu ostatnich kilku dni, ale proszę czy ludzie mogą przestać przychodzić i czekać na zewnątrz? Chciałbym normalnie wyjść z domu, z przyjaciółmi nie czując się źle, że nie mam ochoty robić sobie zdjęć.
Przepraszam jeśli byłem niegrzeczny dla kogokolwiek ale zdałem sobie sprawę, że jeśli zrobię jedno zdjęcie, więcej ludzi zacznie przychodzić codziennie. Mam nadzieję, że wszyscy mają się dobrze."
:((((
Nie przejmuj się tym Liam!!

Band otrzymał pamiątkowe tablice od zarządu Modest! za sprzedaż 1,737,197 biletów na trasę Take Me Home.


To jest mój idol!! ♥♥♥ :')


Mally Mall - “Wake Up In It" - możecie zobaczyć Justina od 2:26 - 4:02 
________________________________
Hej!!
Jak tam??
Ja szybko dodałam Newsy i lece się uczyć!!
:(((
Paaaaa!! ♥
Kocham Was!!



Brak komentarzy: