piątek, 27 grudnia 2013

THE LAST HIII ! ♥♥

HEEEEEEEEJ ♥


NIE WIEM CZY ZAUWAŻYLISCIE, ALE ZMIENIŁYŚMY WYGLĄD BLOGA!!!!!!!!!!!!
SIEDZIAŁYŚMY 2 GODZINY ALE JESTEŚMY DUMNE I ZADOWOLONE!!
PROSZĘ PISZCIE JAK WAM SIĘ PODOBA!!
TO DLA NAS WAŻNE!!! ♥♥♥♥♥ xx










Włączcie sobie NOWĄ BOOOOOOOOOOOSKĄ I ZAAAJEBISTĄ PIOSENKĘ AND TELEDYSK MILEY CYRUS! <333333333333 MY Z PATI TO KOCHAMY!!!!!! :))))






No więc mam dla Was złe, albo dobre wiadomości.  Zależy dla kogo..;)
Na wstępie mówię  do +Sophie McAdams  KOCHANIE NIE ZAŁAMUJ SIĘ!!! ♥♥
Do rzeczy... Jak już wiecie +Patricia Horan  poszła na 'urlop', ale niestety Ja też muszę, bo chodzi o to, że moja mama w sylwestra wyjeżdża na baaaaardzo długo za granicę i chciałam spedzić z nią trochę czasu! ♥ :c
Przepraszam, i Mam nadzieje, że zrozumiecie..:***
Proszę nie gniewajcie się na NAS ♥

goodbye my love by severie




Good bye picture




PT Wycieraczka Hello & Goodbye PT0019



WRÓCIMY ZE ZDWOJONĄ SIŁĄ ZARAZ PO SYLWKU!!!!
TEN PRZYSZŁY ROK BĘDZIE NASZ!! ♥ :'))


TAKŻE ŻYCZYMY WAM ZAAJE****EJ ZABAWY NA SYLWESTRZE!!
ŻEBY TEN NADCHODZĄCY ROK BYŁ LEPSZY!! DLA WSZYSTKICH ♥


Pati wstawiła NEWSYY na pożegnanie, a ja wstawie na pocieszenie humorków imagifyyy! :**






Ktoś: 1D jest w twoim domu!!
Ja:




Wychodzisz rano zaspana z pokoju, idziesz w stronę kuchni. W salonie zastajesz Harrego, który przyleciał w przerwie między koncertami, nie uprzedzając cię wcześniej o tym.
Harry :





Właśnie urodziłaś małego Tomlinsona.
Liam : Jak sie czujesz ..
Lou : Nie wiem co się dzieje ...




Oglądasz z Niallem film. Zaczyna sie powoli robić nudno.
Niall :





 Lou : Ale tu wali!
Liam ;

Odwraca się do ciebie.
Liam : Czy ja śmierdzę?





Zayn budzi się rano i pierwszą rzeczą, którą robi jest spr czy jesteś obok.





Harry : To jest ( t.i ) ładna nie? ... Umawiamy się już od pewnego czasu ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <33333333333333333333333333333333333333333333333333333



Niall czeka od godziny, aż będziesz aktywna na Skype.






Ty : Piłeś?
Liam : Ja wcale nie jestem pijany .. Ja tylko udaje ..





 TY : Lou muszę ci powiedzieć coś ważnego ...
Lou : ....
Ty : Jestem w 2 miesiącu ciąży ...
Lou :

Po 20 minutach





Harry : Wczoraj spotkałam (t.i), trochę pogadaliśmy przy kawie .. Umówiliśmy się nawet dziś do kina ... Ta dziewczyna jest niesamowita!
Louis :






Ktoś: (T.i) będzie tu za 10 minut ...
Louis ;






Kłócisz się z Lou.
Lou : Jadę do matki!
Ty :

Louis:





Podczas twitcama pada pytanie czy dobrze całujesz.
Lou :





Ty : Kochanie chodź pomożesz mi upiec te świąteczne ciasteczka twojej mamy 
Harry : Zawsze i wszędzie ... 





Podczas wigilii Lux zaczyna rozdawać prezenty. Gdy dochodzi do ostatniego okazuję się, że nie ma prezentu dla Harrego. 
Harry : 

Po chwili zabiera jeden z prezentów Lux. I zaczyna się nim bawić.






Przy wigilijnym stole. 
Lou ; I ona do mnie je je, a ja że nie, bo przecież w tym garniaku wyglądałem naprawdę okropnie! 

Ty : Skończyłeś? - Pytasz znudzona bawiąc się jedzeniem na talerzu. 
Louis: 




Niall : Zjadłem ostatniego cuksa z waszej choinki ... 
Liam : Wypierrr






Niall pokazuje waszemu synowi trik jak szybko można "zejść" ze schodów. 
Syn : Tak tato? 

Niall : Yhym, dobra dajesz zanim matka wróci ... 





Kupujesz Niallowi pod choinkę jego wymarzony prezent. 
Niall : 




Ty : Zayn co chcesz pod choinkę? 
Zayn :

Ty: serio 
Zayn:





I'LL MISS YOUUUU!! <33333333 :'CCC xoxo
LOVE U, BYEE ! ♥

Brak komentarzy: