piątek, 27 grudnia 2013

PRZEPRASZAM I DO ZOBACZENIA

Przepraszam !
Chciałabym Wam tylko napisać, że na razie w najbliższym czasie nie będę na blogu!!
PRZEPRASZAM!!
Będe za Wami tęskniła!!
VICKY zaopiekuje się blogiem :))
Zrozumcie mnie, ciągle pisze te newsy i po prostu nie widze u Was zaangażowania, sory nie wiem czemu...
Może nie umiem cieszyć się z małych rzeczy :)
Ale mam nadzieje, że mnie zrozumiecie :)
Przejrzyjcie sobie wszystkie posty, zobaczcie co i ile dla Was robię i robiłam, może wtedy mnie zrozumiecie :)
Spokojnie, nie będzie mnie tylko kilka dni (może tydzień, nie wiem)
Chciałabym, żebyście może przez ten czas mnie docenili :)
A właśnie teraz będzie czas +Victoria Styles !!
A ja pójdę sobie na taki urlop :))
KOCHAM WAS!!
Pa

A teraz macie NEWSY, tak na pożegnanie tymczasowe :) 

Liam zapytał nas jak minęły nam święta. Napisał również do Louisa:


"Miałeś dobre urodziny, bracie? :) "
Aww ♥


Niall wczoraj w pubie w Mullingar





One Direction znaleźli się na #2 miejscu na liście 20 celebrytów którzy zrobili coś dobrego w 2013 roku.

Tak wysokie miejsce zawdzięczają akcji Red Nose Day dla której zarobili 2 mln funtów oraz dzięki sumie 784,345 dolarów z darowizn na walkę z rakiem.



Liam podczas świąt z rodziną Sophii, zdjęcie wstawione na FB jej siostry!!
*.*

Niall napisał na twitterze:

"Są święta, ludzie! Czas rodzinny! Proszę."

Jakiś czas temu One Direction nagrali występ z piosenką "Story Of My Life" dla japońskiego programu NHK Music Japan. Występ zostanie wyemitowany wraz z wywiadem 16 stycznia :)

Z okazji urodzin Zayna została zorganizowana przez fanów zbiórka pieniędzy na organizację charytatywną The One in a Million wspierająca biedne dzieci i młodzież z jego rodzinnego miasta - Bradford. Przekazywać pieniądze można do urodzin Zayna.http://www.justgiving.com/zaynbirthday/

Natomiast z okazji urodzin Harry'ego została zorganizowana przez fanów zbiórka pieniędzy na organizację charytatywną Believe in Magic, która potrwa także do jego urodzin. 

Nowa ikonka Anne :** !!

Pojawiła się informacja, że 1D biorą trzymiesięczną przerwę, aby wrócić do pracy w marcu. Źródło The Sun podało, że chłopcy dopiero co zakończyli ogromna trasę światową i osiągnęli masę sukcesów, a więc wynegocjowano porozumienie na dobrych stosunkach z managementem!!!
JUPIII!!!!!!!!!!!!!!!!
NALEŻY SIĘ IM ♥♥♥!!! *.*

Historia 1D w 2013 roku

No to do zobaczenia niedługo!! :))

Brak komentarzy: