poniedziałek, 16 grudnia 2013

1D :)

Niall napisał na TT:

"Mam zamiar ćwiczyć na trasę Where We Are. Zobaczcie jaki mam nowy rower" 

wstawił zdjęcie na IG: 
"Gotowy do drogi!" 

:)) xd

Harry wygrał sprawę sądową przeciwko paparazzi za nękanie. 

Adwokat Harry'ego powiedział, że to nie jest nakaz prywatności, Harry nie chce zakazać fanom zatrzymywania go na ulicy i robienia zdjęć, ponieważ zawsze ma ochotę je robić. Sprawa dotyczy czterech fotografów z Wielkiej Brytanii, ma powstrzymać ich od nieustannego śledzenia Harry'ego. 

Paparazzi mają surowy zakaz robienia Harry'emu zdjęć w strefie prywatnej, nie mogą śledzić go w samochodzie i na motorze, nie mogą go obserwować w odległości mniej niż 50 metrów od jego domu aby monitorować jego każdy ruch i robić zdjęcia. 
Jeeeej!!!
♥♥
Nareszcie Harry będzie miał troche więcej prywatności :**



Harry wstawił na swój IG zdjęcie butów jednej z fanek z fundacji Rays of Sunshine którą spotkał wczoraj!! :
Buty świetne!! *.*

ahaha


Fundacja Rays of Sunshine :)) 15.12.13r :**
Przypominam!
Zayn źle się czuł i nie mógł być z chłopcami :*



























After party po finale X Factor ♥













___________________________________________

Tak wgl to HEJ!!
Sorka, że wczęsniej się nie przywitałam ,ale mam wszystko dosłownie WSZYSTKO na głowie...
Nauka, nauka i jeszcze raz nauka!! :((
Jutro sprawdzian z fizy, chemii, z maty ponad 12 wzorów do wykucia na pamięć!! :'(
Nie mam siły!!! 
I dlatego wole być tu niż mam zejść z kompa i zmierzyć się z tym wszystkim.
Ale kiedyś będzie trzeba! hahaha
No nic, na razie lece Pa!! ♥♥
KOCHAM WAS!! ♥

Brak komentarzy: