niedziela, 15 grudnia 2013

Newssy

Harry został zauważony dziś w nocy około 2:20 jak przybywa do hotelu w Londynie w którym zatrzymała się wczoraj Kendall Jenner :)






Chłopcy wylądowali już w Londynie, a Niall zrobił sobie zdjęcia z fankami.


Chłopcy na lotnisku :)

Harry napisał na Twitterze: 

"Dziękujemy bardzo NRJ za przyjęcie. Dziękujemy każdemu kto głosował!"

NRJ Music Award :

1D przyjmują nagrodę w kategorii Best Music Video:))

"Story of My Life" :*


♥♥ Niall spełnia marzenia...


Katy Perry zadedykowała swoją nagrodę NRJ One Direction. 

"Chciałabym podziękować za tę nagrodę 1D. Bez was by mnie nie było."

NRJ Music Awards - 14.12.13 ♥


♥ *.*










♥♥♥♥♥!!!!!!!!!!!




*.* ♥♥!!!


OMG *.*

Wywiad chłopców "Top Of The Pops"

Reporter: Cześć chłopcy! KOCHAMY święta! Wy też nie możecie się doczekać?
Louis: O tak! Nie chcę, by nadszedł taki dzień, w którym nie będę oczekiwał świąt nigdy więcej! To nie chodzi o prezenty, ale o czas, który spędzasz z rodziną.
Harry: Tak, spędzanie czasu z rodziną jest zawsze przyjemne.

R: Ale może być też o żenujące, prawda? Jak granie w szkolnej szopce?
Zayn: Tak, grałem Józefa, gdy byłem w drugiej klasie, czyli miałem jakoś osiem lat. Nie denerwowałem się, bo nie wygłaszaliśmy kwestii. To była szopka mimowa.
Liam: A ja byłem Scroogem...
Niall: Liam Scroogem! On jest Grinchem, haha! My praktycznie nie robiliśmy szopki, ale pamiętam, że raz byłem pasterzem.

R: Jeżeli byliście grzeczni, powiedzcie co jest na Waszej liście życzeń w tym roku?
Louis: Ubrania byłyby fajne. Wiem, że to brzmi tandetnie, ale dopóki mogę spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, wystarcza mi to.
Zayn: Nie wiem czego chciałbym na święta, ale każdego roku zjeżdzą się cała rodzina i gramy w karty, więc bardzo chciałbym znów to zrobić. Mam dużo wspomnień związanych z tym. Granie w karty, gry planszowe i oglądanie filmów, wszyscy razem w jednym pomieszczeniu.
Harry: Co jest na mojej świątecznej liście życzeń? Spanie, spanie, kolejne spania a potem świąteczna kolacja!

R: Macie skarpety na prezenty?
Zayn: Moje młodsze siostry mają, ale ja teraz nie - nie mam szczęścia.
Niall: Ja miałem jeszcze kilka lat temu, ale kiedyś miałem dużo różnych rzeczy. Nie było to nigdy wielkie w moim domu z kilku powodów.
Liam: Mieliśmy wielkie torby na prezenty i ponieważ mam dwie siostry, wszystko było absolutnie pokryte papierem!
Louis: Teraz już nie mam.
Harry: Ja też nie. W zeszłym roku nie miałem nawet kalendarza adwentowego. Przyjaciele oddali mi jeden swój.

R: Zostawiacie Mikołajowi ciasteczka?
Niall: Tak, ale kiedyś zjadałem je pierwszy!

R: Jak wcześnie wstajecie w świąteczny poranek?
Liam: Bardzo wcześnie - nie chodzę spać! Jestem naprawdę kiepski w spaniu podczas świąt, urodzin itp. Teraz nie tak bardzo, ale gdy byłem mały, myślałem, że prezenty na mnie czekają.

R: Co najbardziej zapamiętaliście ze świąt, gdy byliście jeszcze dziećmi?
Louis: Pamiętam, że kiedyś bardzo śnieżyło. Miałem sześć lub siedem lat i ulepiłem bałwana, to był świetne!
Zayn: Byłem w fazie, gdy uwielbiałem auta. Pewnego razu dostałem wielki tor wyścigowy z masą aut! Rodzice nie widzieli mnie przez dwa dni, ponieważ siedziałem w pokoju i cały czas się bawiłem. Wydaję mi się, że to był mój najlepszy prezent gwiazdkowy.
Niall: Nigdy nie byłem takim dzieciakiem, który chciał dużo prezentów i miał wielką listę, ale kiedyś dostałem świetną elektryczną hulajnogę.
Harry: Święta w naszym domu są takie same, ale to fajne. Rutyna, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Budzimy się, filiżanka herbaty, prezenty, prysznic, jedziemy do rodziny, wracamy, jemy, zwalamy się na sofę i oglądamy telewizję cały dzień!

R: To świetny sposób na spędzenie czasu z wszystkimi, ale z jakim celebrytą najmniej chcielibyście spędzić święta?
Louis: To ciekawe pytanie. Póbuję coś wymyślić, ale wszyscy, których spotkaliśmy, byli mili. Nie mam pojęcia.
Zayn: Z jakim najmniej bym chciał?! To nie jest miłe, prawda? Nie możemy powiedzieć z kim najbardziej byśmy chcieli?
Harry: Właśnie! Wydaje mi się, że święta z Russelem Brandem byłyby niesamowite.

R: Jaki jest najgorszy prezent jaki dostaliście?
Louis: Najgorszym prezentem jest drogi długopis. Wiesz, otwierasz a tam luksusowe pudełko, myślisz sobie 'ooo, a co to? O... to długopis..' Wiesz o co mi chodzi? Gadają w szkole 'Mam świetny, nowo zaprojetowany długopis', a ty myślisz sobie 'Jest zupełnie taki sam jak ten długopis'.

R: Święteczne numer jeden byłoby świetnym prezentem, prawda?
Harry: Chciałbym zobaczyć nas jako numer jeden na święta! To byłoby niesamowite.
Louis: To byłoby świetne, niemożliwe, ale chciałbym również zobaczyć tegorocznego zwycięzce X Factor z numerem jeden!

R: Jakie są Wasze noworoczne postanowienia?
Zayn: Chcę ćwiczyć częściej i zadbać o swoje zdrowie.
Liam: Chcę abyśmy nadal stąpali po ziemi i poświęcali fanom uwagę.

Siostra Liama, Ruth napisała na Twitterze:
"Większość mojego życia jest publiczna, wszyscy macie styczność z moimi wspomnieniami, zdjęciami z dzieciństwa, z Liamem, a Wy mówicie mojemu bratu, że nie jestem miła, bo część fanów przekroczyła granicę i wtargnęła w moje prywatne życie, co mnie zdenerwowało. Oddaję część wolnego czasu, by dzielić się z Wami wszystkim co myślę o 1D, ponieważ wiem, że jesteście tak samo dumni jak ja. Uważam, że to wystarczająco. Mam konto na Twitterze, by z Wami pisać. To sposób w jaki radzę sobie z inną częścią mojego życia. Mój chłopak napisał do tych osób i było im przykro, dopóki nie wstałam dziś i nie przeczytałam wiadomości na moim Facebooku, w której napisano, że myśleli, że jestem miła aż do tego momentu! Powiem Wam coś. W tym roku zobaczyłam jak mój nastoletni brat dorósł na ekranie telewizora. Wypłakuję się, ponieważ bardzo za nim tęsknie. Czekam całe godziny, by z nim porozmawiać. Widzę go maksymalnie 5 razy! To Wy posiadacie mojego brata. Przepraszam jeśli jestem niegrzeczna poprzez zachowywanie mojego prywatnego życia. Rozumiem, że część z Was zrobiłaby wszystko by spotkać chłopców i jestem wdzięczna za wszystko co zrobiliście dla Liama. Ja jestem tylko zwykłą dziewczyną z małego miasta, która ma brata z fantastyczną pracą!"


Brak komentarzy: